معرفی مطالب جالب با لینک منبع

ساخت وبلاگ

شما باید در این مرحله وب سایت خود را تست کنید.  صفحات وب سایت شما باید در تمام مرورگر ها به درستی نمایش داده شوند. مرورگرها شامل مرورگرهای فایرفاکس، گوگل کوروم، اینترنت اکسپلورر، هستند. تمام این مرورگر ها به صورت رایگان هستند.  تست وب سایت شما به صورت رایگان، تنها راهی است که شما می توانید ببینید وب سایت شما در دستگاه های مختلف چگونه نمایش داده می شود. همچنین وب سایت خود را در گوشی موبایل نیز مشاهده کنید تا ببینید در دستگاه های هوشمند به چه صورت به نظر میرسد.سئو در مشهد

اگر می خواهید شانس اینکه، وب سایت شما در به روزرسانی های آینده مرورگر ها به درستی کار کند، بهبود پیدا کند. کد های معتبر مربوط به آن را برای صفحات وب سایت خود در نظر بگیرید. مثلا در css  و html کد های آن را بگذارید و چک کنید که خطا نداشته باشد.

عواملی که باعث می شود طراحی سایت شما زیبا به نظر برسد
در زیر عواملی گفته شده است که باعث می شود سایت شما زیبا تر و جذاب تر به نظر بیاید:

هدف
طراحی وبسایت مناسب همیشه پاسخگو نیاز کاربران است.  آیا بازدید کنندگان وب سایت شما، به  دنبال اطلاعات، سرگرمی ، اخبار ، ارتباط با کسب و کار خاصی و یا تعامل و غیره هستند؟  هر صفحه وب سایت شما نیاز به یک هدف مشخص دارد و نیاز های وب سایت خود را برای کاربران وب سایت، برآورده می کند.

ارتباطات
افراد در وب تمایل دارند که زمانی که به دنبال اطلاعات خاصی هستند بتوانند سریعا با آن ارتباط برقرار کنند. بنابراین مهم است که بتوانید به سرعت ارتباط برقرار کنید و اطلاعات شما به راحتی قابل درک و قابل هضم باشد.  برخی از تاکتیک های موثر در طراحی وب سایت عبارتند از : سازماندهی اطلاعات با استفاده از سرفصل ها و سازماندهی اطلاعات سرفصل های ریز .

فونت ها
معمولا فونت هایی مانند آریال و وردانا آسان ترین فونت هایی هستند که به صورت آنلاین استفاده می شوند.  اندازه فونت ایده آل برای خواندن 16 پیکسل است.

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 335 تاريخ : شنبه 31 شهريور 1397 ساعت: 13:14

اولین اقدامی که می بایست انجام دهید این می باشد که نام دامنه خویش را اخذ فرمایید . این نامی میباشد که می خواهید برای وب وب سایت خویش تعیین فرمایید . برای دریافت اسم دامنه شما بایستی هزینه های هر ساله را پرداخت فرمائید تا بتوانید حق به کارگیری از آن را داشته باشید . به چنگ آوردن اسم دامنه به معنای دریافت کردن یک اینترنت تارنما یا این که هر چیز دیگری نیست، بلکه صرفا یک اسم دامنه است . طراحی سایت در مشهد

یک 
میزبان وب معتبر انتخاب کنید و یک حساب کاربری تصویب اسم کنید صاحب خانه وب یک شرکت خدمات طراحی وب سایت می باشد . زمانی که اینترنت سایت خویش را طراحی کردید و آن را در وب قرار دادید، هر کسی در دنیا قدرتمند به دیدن آن خواهد بود . شما بایستی یک حساب کاربری داشته باشید و آن را در یک هاست ثبت فرمایید تا تارنما شما یک خانه داشته باشد . به دست آوردن هاست برای اینترنت وب سایت شما نظیر خرید یک دفترکار هست . 

پباده سازی 
وبسایت بیرون از کشور میلیون ها ایرانی در خارج از مرز و بوم و در کشورهای دیگر در هم اکنون معاش می باشند . فقط یک میلیون اهل ایران در آمریکا زندگی می کنند .برخی از این افراد کسب و کارهای خویش را دارا هستند . هر کدام از این کسب و کارها نیاز به طراحی وب سایت منحصربه‌فرد به لهجه فارسی داراست . از آنجا که در خارج از مرز و بوم به گویش فارسی احاطه ندارند، در صورتی‌که طراحی وب سایت پارسی خویش را به اشخاص غیر پارسی بسپارید، ممکن هست به نتیجه مطلوب نرسید . به این ترتیب جهت پباده سازی سایت در خارج از کشور، بهتر است آن را به شرکت های دارای اعتبار داخلی بسپارید . دارکوب دارای نمونه طراحی های فراوان و متنوعی در زمینه پباده سازی وبسایت بیرون از میهن می باشد . 

طراحی 
صفحه های وب هنگامی که اسم دامنه و صاحبخانه وب وب سایت خود را گزینش کردید، نوبت آن می باشد که اینترنت تارنما خود را طراحی نمائید . در اینجا شما می توانید ، با یک شرکت طراحی وبسایت معتبر همکاری کنید . شرکت طراحی وبسایت دارکوب ، با 16 سال سابقه در قضیه پباده سازی گونه های وب وبسایت و پباده سازی اینترنت وب سایت های خارج از مرز و بوم ؛ مهیا همیاری و مشورت کردن در قضیه پباده سازی وب سایت بیرون از سرزمین و درون مملکت و گونه های اینترنت وبسایت ها می باشد . کشورهایی که نیز حالا در حالا همیاری با دارکوب هستند، عبارتند از : آلمان، استرالیا، تایلند، آمریکا، کانادا، افغانستان، عراق، ترکیه، امارات، روسیه ، چین، مالزی، ایتالیا، فرانسه . 

همینطور شما نیز می توانید اینترنت وبسایت خویش را با استفاده از وب تارنما سازها و ویراستارهای اینترنت بسازید . یکی از ابزارهای ویراستار اینترنت سایت WYSIWYG می باشد . چنین ویراستارهایی به شما این امکان را می دهد تا تارنما خود را بصری طراحی فرمایید . 

یک‌سری از ویراستار های اینترنت مجانی و تجاری وجود دارد که در دسترس میباشند . در صورتیکه شما از ویندوز استفاده می کنید، یک عدد از شایسته ترین های آنان Microsoft Expression Web می‌باشد . این یک برنامه تجاری می باشد که در حالا حاضر مایکروسافت آن را به رخ مجانی توزیع می نماید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 310 تاريخ : شنبه 31 شهريور 1397 ساعت: 13:13

طراحی سایت درمشهد 

در صفحه Manual Actions دو نوع از عملیات به نمایش گذاشته می شود.
Manual Actions که مواردی را لیست می نماید که کل سایت را دربر می گیرد.
Manual Actions که تنها جزئی از سایت را شامل می شود و تنها یک URL منفرد و یا بخش خاصی از سایت را تحت تاثیر قرار می دهد. معمولا رایج است که برخی از صفحات یک وب سایت بزرگ Manual Actions دریافت نمایند، به خصوص اگر آن سایت یک پلت فرم در اختیار کاربران دیگر باشد که بتوانند آزادانه در آن به تولید محتوا و اشتراک گذاری آن بپردازند. اگر موضوع تنها مربوط به بخشی مجزا باشد، تنها همان بخش تحت تاثیر Manual Actions قرار گرفته و کل سایت شامل این موضوع نمی شود.
هر کدام از بخش هایی که در بالا اشاره شد شامل اطلاعات زیر می شوند :
دلایل : در این قسمت دلایلی که Manual Actions اعمال شده آورده می شود
تاثیرات : در این بخش قسمت هایی از سایت که تحت تاثیر Manual Actions قرار می گیرند آورده می شود. در اینجا تنها ۱۰۰۰ مورد اول نمایش داده می شود.
در مورد گوگل و اسپم
از زمانی که موتورهای جستجو بوجود آمده اند، افرادی هم پیدا شدند که با استفاده از ترفندهایی صفحات خود را به رده های بالای نتایج جستجو ببرند. این موضوع برای کاربرانی که جستجو را انجام می دهند موضوع جالبی نیست زیرا به این طریق مطالبی که ارتباط بیشتری با موضوع جستجو دارند در رتبه های پایینتر از مطالب غیر مرتبط قرار می گیرند و همچنین این موضوع برای مالکان وب سایت های قانونی بد خواهد بود، زیرا سایت هایشان سخت تر در نتایج یافته می شوند. به همین دلایل گوگل از روز اول پیدایشش با اسپمر ها در حال مبارزه بوده و به کاربران کمک کرده است تا بهترین نتایج را دریافت نمایند و از طرف دیگر به وب سایت هایی که از مجراهای قانونی فعالیت می کنند کمک کرده است که بتوانند از طریق نتایج جستجوها ترافیک جذب نمایند. گوگل به طور پیوسته در حال فعالیت است تا بتواند نتایج بهتری را به کاربران ارائه نماید. گوگل برای ارزیابی کیفیت جستجوها به صورت تمام وقت از یک رویکرد مبتنی بر داده و استفاده از تحلیلگران، محققان و کارشناسان و همچنین آمارهای موجود استفاده می نماید. تغییرات در الگوریتم های گوگل با توجه به ارزیابی های کیفی وسیعی انجام می شود. در حال حاضر الگوریتم گوگل در تشخیص موارد اسپمی بسیار خوب عمل می کند و در اغلب اوقات می تواند به صورت اتوماتیک موارد اسپمی را تشخیص دهد و آنها را از نتایج جستجوها حذف نماید. با این حال برای حفاظت از کیفیت ایندکسگذاری ها، گوگل علاقه دارد تا از Manual Actions استفاده نماید تا بتواند به طور موثرتری با موارد اسپمی مبارزه کند.
لیستی از موارد رایج Manual Actions
سایت هک شده (Hacked site)
اگر شما با این پیام در صفحه ی Manual Action یا صفحه ی مشکلات امنیتی در Search Console مواجه شدید، این به این معنی است که گوگل صفحاتی را در سایت شما یافته است که توسط افراد ثالثی دستکاری یا هک شده اند. اغلب یک هکر فایل هایی را بارگذاری می نماید یا فایل های موجود را تغییر می دهد که این تغییرات توسط رویه ی ایندکسگذاری گوگل جزو موارد اسپمی شناخته می شود. در بسیاری از موارد، این محتوای مخرب از طریق پروسه ای که به کلاکینگ (cloaking) معروف است مخفی می شوند.
برای محافظت از کاربران، صفحات سایت شما ممکن است به عنوان صفحات خطرناک برچسب گذاری شود یا ممکن است آنطور که باید در نتایج جستجو رتبه ی درخوری را بدست نیاورد.
توصیه ها
برای دستیابی به لیست کاملی از اقداماتی که در هنگام به خطر افتادن سایتتان می توانید انجام دهید لطفا به آدرس http://www.google.com/webmasters/ مراجعه کنید.
هنگامی که مطمئن شدید که سایت شما دیگر در خطر نیست، برای سایتتان به گوگل درخواست تجدید نظر ارسال کنید. بعد از اینکه درخواست تجدید نظرتان را به گوگل ارسال کردید، صبور باشید و منتظر پیامی در Search Console account بمانید. گوگل پس از اینکه سایتتان را مورد بررسی قرار داد این موضوع را به اطلاع شما خواهد رساند. اگر گوگل به این جمع بندی برسد که سایت شما دیگر محتواهای مشکل دار ندارد، هشدار خطرناک بودن سایت از نتایج جستجو حذف خواهد شد.
اسپم های ایجاد شده توسط کاربران (User-generated spam)
اگر در صفحه ی Manual Actions با این پیام مواجه شدید، به این معنی خواهد بود که گوگل در سایت شما مواردی اسپمی را یافته است که توسط کاربران تولید شده است. به طور معمول این توع از موارد اسپم بیشتر در صفحات فروم، صفحات guestbook و پروفابل های کاربران یافت می شوند.
در نتیجه گوگل به بخشی از سایتتان که این موارد اسپمی در آن ظاهر شده است، یک manual spam action خواهد داد. مواردی که کل سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد در بخش Site-wide matches ظاهر می شود. مواردی که فقط بخشی از سایت یا برخی از لینک های سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد در بخش Partial matches به نمایش گذاشته می شود.
توصیه ها
راهنماهای وبمستر گوگل که در مورد موارد اسپمی تولید شده توسط کاربران ارائه شده است را به دقت از طریق لینک https://support.google.com/webmasters/answer/2721437 مطالعه کنید. سپس از طریق گام های زیر تخلف های سایتتان را شناسایی و تصحیح نمایید :
کاربران اغلب در بخش های فروم، کامنت های وبلاگ و پروفابل های کاربری محتواهایی را به سایت اضافه می نمایند. به دنبال پروفایل هایی با نام های کاربری تجاری باشید با پست هایی با مطالب تبلیغی، لینک های غیر مرتبط با عنوان بحث یا متن های نامفهوم را مورد بررسی قرار دهید.
صفحاتی از سایتتان که کاربران امکان اضافه کردن محتوا در آن را دارند را شناسایی نمایید.
محتواهای غیر مرتبط و اسپمی را در این بخش بیابید و آنها را حذف نمایید. این ناحیه ها را برای یافتن این موارد بررسی کنید :
پست یا پروفایلی که شبیه به تبلیغات است

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, سئو مشهد,بهینه سازی سایت, بهینه سازی سایت درمشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 328 تاريخ : پنجشنبه 29 شهريور 1397 ساعت: 12:37

طراحی سایت در مشهد 

کاربران به طور معمول برای مشاهده ی وب سایت شما از مرورگرها استفاده می نمایند. هر کدام از مرورگرها کدهای وب سایت شما را به شیوه ای تفسیر می نماید که اندکی با دیگران متفاوت است. به این معنی که سایت شما ممکن است با استفاده از مرورگر های مختلف برای کاربران به شکلی متفاوت به نمایش دربیاید. به طور کلی، شما نباید با دیدگاه مرورگر محور به طراحی سایت تان بپردازید. یعنی اینکه نباید با توجه به یک مروگر خاص سایتتان را طراحی کنید. بعلاوه گام هایی وجود دارد که شما با طی کردن آنها می توانید مطمئن شوید که سایتتان هرگز رفتار غیر منتظره ای نخواهد داشت.
سایتتان را در تمامی مرورگر های در دسترس تست نمایید
هنگامی که سایتتان تولید شد، باید ظاهر و عملکرد آن را در چندین مرورگر مختلف بررسی نمایید و مطمئن شوید که تمامی بازدید کنندگان شما احساس کنند که شما تلاش زیادی را برای طراحی سایتتان انجام داده اید. به طور ایده آل بهتر است در هر مرحله از پروسه توصعه سایت آن را در مرورگر ها تست نمایید تا در صورت بروز مشکل بتوانید راحتتر آن را عیب یابی کرده و مشکل را برطرف نمایید. مرورگر های مختلف و گاهی حتی ورژن های مختلف یک مرورگر ممکن است سایتتان را به شکلی متفاوت به نمایش درآورد. شما می توانید با استفاده از ابزار هایی مانند Google Analytics ایده هایی خوبی در مورد بهترین مروگرها و محبوبترین آنها بدست آورید.
از HTML های تمیز و معتبر استفاده نمایید
اگرچه ممکن است حتی با استفاده از HTML های نامناسب سایتتان به طور مناسبی در برخی مرورگر های به نمایش گذاشته شود اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این سایت در تمامی مرورگر ها و همچنین در مرورگرهایی که در آینده به بازار می آیند، با کیفیتی مناسب ظاهر گردد. بهترین راه برای اطمینان از اینکه صفحات سایتتان در تمامی مرورگر ها به خوبی و به طور یکسان به نمایش درمی آید این است که برای نوشتن صفحه از HTML و CSS معتبر استفاده کنید و سپس نتیجه ی کارتان را تا آنجا که می توانید در مرورگر های مختلف تست نمایید. استفاده از HTML  تمیز و معتبر به خوبی سایت را بیمه می کند و استفاده از CSS داده های متحرک از محتواها جدا می شوند و این موضوع می تواند به رندر شدن سریع صفحه کمک کند. ابزارهای اعتبار سنجی مانند اعتبار سنج HTML  و CSS که توسط کنسرسیوم W3 تولید شده است، برای بررسی سایت می تواند بسیار مفید باشد و ابزار هایی مانند HTML Tidy به شما کمک می کند که با سرعت و ظرافت خاصی کدهای سایت را تمیز و مرتب کنید.
رمزگذاری های کاراکتر خود را مشخص کنید
برای کمک به مرورگر ها برای رندر کردن متن ها در صفحات سایت، شما باید همواره یک رمزگذاری برای اسنادتان تعیین کنید. این رمزگذاری باید در بالای اسنادتان مشخص باشد. چراکه برخی از مروگرها اعلان های موجود در وسط متن را به خوبی تشخیص نمی دهند. علاوه بر این شما باید مطمئن شوید که وب سرور شما HTML های متناقض ارسال نمی نماید.

یک هدر مانند content-type: text/html; charset=ISO-8859-1 می تواند تمامی اعلان های (charset declarations) موجود در صفحه را بی اثر نماید.
دسترسی مناسب به سایت را در نظر داشته باشید
تمامی کاربران، JavaScript را در مرورگرهای خود فعال نکرده اند. علاوه بر این تکنولوژی هایی از قبیل Flash و ActiveX ممکن از در برخی از مرورگرها به خوبی رندر نشوند. پیشنهاد می کنیم که برای استفاده از این ابزارها از دستورالعمل های گوگل در این رابطه استفاده کنید و سپس سایتتان را در مرورگر های متنی مانند Lynx تست نمایید. استفاده از محتواهای متنی در مقایسه با دیگر محتواهای موجود به موتورهای جستجو کمک خواهد کرد که به آسانی سایت را پیمایش و ایندکسگذاری نمایند و همچنین این موضوع میزان دسترسی به سایت را برای کاربرانی که از تکنولوژی های جایگزین مانند screenreaders استفاده می نمایند، بیشتر می کند.

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت, سایت, طراحی سایت فروشگاهی , نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 368 تاريخ : پنجشنبه 29 شهريور 1397 ساعت: 12:34

طراحی اپلیکیشن در مشهد 

کمتر از یک هفته پیش گوگل تایید کرد که سرویس Inbox by Gmail سال آینده غیر فعال می‌شود و حالا با توجه به تاییدیه جدید این کمپانی، به زودی یک اپلیکیشن موبایل دیگر هم به همین سرنوشت دچار خواهد شد؛ اپلیکیشن یوتوب گیمینگ (YouTube Gaming) که سه سال پیش به انتشار رسید، همزمان با Inbox by Gmail در ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۹۷ - فروردین ۹۸) به کارش پایان می‌دهد.

البته برخلاف Inbox by Gmail که دیگر پشتیبانی از آن ادامه پیدا نمی‌کند، این تصمیم به معنای پایان کار خود یوتوب گیمینگ نیست. در واقع گوگل می‌خواهد اپ یوتوب گیمینگ را با خود یوتوب ترکیب کرده و بنابراین کاربران جای استفاده از یک اپلیکیشن متفاوت، با رفتن به مسیر youtube.com/gaming tab می‌توانند به همان ویژگی‌ها و محتویات قبلی دسترسی پیدا کنند.

بنابراین جدا از حضور دوباره قابلیت‌های شخصی سازی، هر بازی دارای صفحه خود بوده و طرفداران با سر زدن به آن می‌توانند ویدیوهای محبوب، لایو استریم‌ها و بقیه چیزهایی که توسط سازنده منتشر می‌شود را ببینند. رایان وایت (Ryan Wyatt)، کارگردان محتویات بازی یوتوب، به نمایندگی از یوتوب گفت:

وقتی ما اپ را عرضه کردیم، یک سری سردرگرمی‌ها در بازار مثل «خب، این فقط یک اپلیکیشن بازی زنده است؟» یا «چه تفاوت‌هایی بین بخش بازی یوتوب و اپلیکیشن یوتوب گیمینگ هست؟» به وجود آمد. انتقال اپلیکیشن به خود یوتوب یک پیام دارد؛ می‌خواهیم نشان دهیم که به گیمینگ اهمیت زیادی می‌دهیم.

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, طراحی اپلیکیشن, طراحی اپلیکیشن اندروید, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 375 تاريخ : پنجشنبه 29 شهريور 1397 ساعت: 12:33

موتورهای جستجو به طور مداوم به مراد نگه داری با جدیدترین تکنولوژی ها در حالا تغییر و تحول الگوریتم های خویش هستند، با ارتقا کاربران تلفن های همراه، اشخاص بیشتری در راه رفتن در حال سرچ کردن میباشند . در شرای وب وب سایت شما گوشی صمیمانه نباشد، گوگل آن را در موتورهای کاوش جايگاه بندی نخواهد کرد . با این حالا ، این صرفا جايگاه بندی کاوش تلفن همپا شما را ذیل تاثیر قرار خواهد داد . 

سئو در مشهد

راهکار 
سئو یک فرآیند طولانی بازه زمانی است رسیدن به نقطه مناسب در سکو بندی موتورهای کاوش یک شبه واقعه نمی افتد . راهکار سئو شما می بایست یک روند مداوم باشد . با پیشرفت تکنولوژی موتورهای جستجو هم الگوریتم های خویش را تغییر تحول داده می‌باشد و آن را هر روز به روز رسانی می کند . 

استراتژی سئو شما خط مش مضاعف مناسبی برای سودآوری کسب و فعالیت شما خواهد بود . یک رویکرد حل عالی برای نگهداری استراتژی سئو، این است که تاکتیک های زمینه استفاده رقبای خود را محاسبه نمائید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 369 تاريخ : چهارشنبه 28 شهريور 1397 ساعت: 17:10

باصرفه سازی موتورهای جستجو (seo)، اشاره به رویه هایی برای ارتقاء وضعیت اینترنت تارنما در صفحه ها موتورهای جستجو، در وبسایت هایی مثل گوگل، یاهو ، بینگ و غیره است . ایجاد راهکار های سئو برای کسب و کار شما می تواند باعث ارتقا ترافیک مصرفی اینترنت وب سایت و درنتیجه ارتقا سودآوری سایت می شود . 

هدف موتورهای جستجو، ارائه نتایچ اطلاعاتی هست که کاربران به دنبال آن می باشند . به مراد انجام این کار، موتورهای کاوش کارکشته به شناسایی تمام داده ها دارای ربط به وب می‌باشند . زمانی که موتورهای جستجو، یک اینترنت تارنما را در یک جستجو طبیعی سکو بندی می کنند، صدها ادله برای مرتبه بندی آن سایت وجود دارااست . اقداماتی که شما برای باصرفه سازی سایت خود انجام می دهید، تاثیر مستقیمی بر مرتبه بندی سئو سایت شما دارا‌هستند . عناصری مثل برچسب h1 ، لغات با اهمیت به کار گیری شده در اینترنت سایت شما، توصیفات متا، محتوا و تراکم عبارات حیاتی و لینک ها ، تمام این ها می توانند بر مرتبه بندی اینترنت تارنما شما تاثیر بگذارند . طراحی سایت در مشهد

در تحت نگاه پرسرعت بر این اجزاء و نحوه ارتباط آنها با موتورهای کاوش می اندازیم: 
برچسب های h1 : برچسب های h1 هدرهای بزرگتری می باشند که شما برای عنا وین خویش به کارگیری می فرمائید . مطمئن شوید که لغت ها مهم شما در تگ های h1 هم استفاده می شود . 
تراکم کلمه ها کلید: زمانی که مخاطبان شما در هم اکنون جستجو شما با کلمات با اهمیت خاصی میباشند شما را پیدا می نمایند . علاوه بر قرار دادن عبارات حیاتی در برچسب h1 بایستی کلمه ها اصلی را در نوشته هم به کار ببرید . می بایست از لغات حساس به اندازه کافی استفاده نمائید . یعنی نه مضاعف و خیر کم باشد . به یاد داشته باشید، گوگل استفاده از لغات کلیدی مترادف و هم معنی را در نظر خواهد گرفت . 
توصیفات متا . این توصیفی است که شما در تگ های Html خویش در توصیفات متا می گذارید . توصیفات متا که برای اینترنت تارنما خویش استعمال می کنید، باید مشتمل بر عبارات کلیدی موضوع لحاظ شما باشد . 
بک پیوند ها . زمانی که وب وبسایت های دیگر به وبسایت شما با url وب وب سایت شما لینک داده می شوند . ولی در حالتی که چه جايگاه بندی کلمات مهم هم فراوان با اهمیت هستند اما با این حالا منشا لینک های شما هم نقش مهمی در رتبه بندی اینترنت سایت دارا‌هستند . هیچ گاه بک لینک و پیوند ها را از بقیه اینترنت وبسایت ها خریداری نکنید . گوگل این عمل را به عنوان کلاه برداری سئو کلاه سیاه می داند و اینترنت تارنما شما را مجازات خواهد کرد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 302 تاريخ : چهارشنبه 28 شهريور 1397 ساعت: 17:08

شما می توانید کسب و عمل خود را در فهرست کسب وکارهای گوگل و یا این که فهرست کسب و کارهای بینگ به فیس بدون‌پول ثبت نمایید . این به معنای ارتقا کسب وکار شما به چهره بدون‌پول هست . 

سئو در مشهد

صرفا 
20 درصد از بزرگسالان خبرها خبرنامه ها را اخذ می کنند امروزه به کار گیری از رسانه های تبلیغاتی سنتی کاهش یافته میباشد . آمارها نشان می دهد مجله های محلی طی 20 سال پیشین ، 80 درصد از خوانندگان خویش را از دست داده اند . چرا؟ چون هر روز تعداد بیشتر و اکثر مردم، برای یافتن خبرها و اطلاعات محلی و کاوش مکان های محلی از اینترنت استفاده می نمایند . 

88 
درصد از مشتریان آنلاین به نظرها آنلاین باقی یوزرها اعتماد می کنند سخن باقی مشتریان که تا قبل از این خرید کرده اند، دلیل مهمی در تصمیم گیری بقیه مشتریان می باشد . به این ترتیب آوازه آنلاین مشتریان خود را افزایش دهید . از مشتریان آنلاین خود بخواهید تا در زمینه تجربه خرید عالی خود به فیس آنلاین نظر مثبت بدهند . 

مشتریان محلی به اینترنت برای پیدا کردن داده ها در قضیه کسب وکار شما اعتماد دارند . 

مشتریان 
محلی برای پیدا کردن داده ها کسب و کار شما به وب اعتماد می کنند امروزه مردم به وب دسترسی پیدا می نمایند تا داده ها مربوط به گونه های تولیدها و سرویس ها را پیدا نمایند . در‌صورتی‌که کسب و کار شما در نتایج مربوط به کاوش محلی یافت نشود، شما مشتریان بالقوه و تازه خویش را از دست خواهید داد . پیاده سازی گونه های استراتژی های محلی سئو می تواند به شما برای جذب مشتریان بالقوه در آینده یاری کند . 

کسب 
وکار خویش را با استعمال از سئو محلی بسط دهید این روند سئو محلی امروزه فراوان حاذق می‌باشد و در آتی می تواند بسیار توانا تر و قابل اعتنا تر شود . 

ابزارهای 
سئو محلی در اینجا می خوا هیم برخی از ابزارهای دارای اهمیت برای سئو محلی را که می توانید جهت بهبود مرتبه بندی خود از آن به کارگیری کنید را بگوئیم . 

Whitespark : این ابزار هرگونه اشاره آنلاین به اسم ، نشانی و شماره تلفن برای هر کسب و کار محلی داراست . این ابزار یک نسخه مجانی می‌باشد . همچنین یک ورژن هزینه دار نیز دارد که ماهانه 24 دلار می باشد . Whitespark یک لیست رئیس محلی را ارائه می دهد، به شما توصیه می کند که لیست کسب وکار خود را کجا قرار دهید و رقبای ما را مسئله چک قرار می دهد . 

Screaming Frog: این برنامه دسکتاپ، پیوند های وب وب سایت ها، تصاویر، css ها ، اسکریپت ها و اپلیکیشن ها را می خزد . 

Moz : این ابزار نسبت به بقیه همتایان خویش ارزش کمتری دارد . Moz اطمینان حاصل خواهد کرد که فهرست کسب وکار شما در گوگل و فیسبوک، تائید شده هست . علاوه بر این، moz با عده آوری داده ها، می تواند لیست تبلیغاتی تهیه نماید تا وب وب سایت شما بیشتر قابل مشاهده باشد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, سئو مشهد,بهینه سازی سایت, بهینه سازی سایت درمشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 366 تاريخ : چهارشنبه 28 شهريور 1397 ساعت: 23:02

وب تارنما های صنعتی b2b با چالش های خاصی مواجه هستند: سازماندهی داده ها، توضیحات فنی، ترفیعات آگاهی مشتری، صفحه های سئو صمیمانه و ساخت تصویر مارک به طوری که ازسایت های b2c مختلف باشد . 

طراحی سایت در مشهد

بازاریابی 
برای صنعت های تولیدی هنوز نیز تولیدکنندگانی می باشند که از بازاریابی دیجیتال به دور می باشند . در صورتیکه شما کارهای صنعتی تولید نظیر فروش ابزارهای صنعتی، تجهیزات مواد غذایی، واشرهای چرمی و یا این که هر ابزار صنعتی دیگری می فروشید، از تکنولوژی دیجیتال برای بازاریابی خود سود می برید؟ بازاریابی دیجیتال به شما می گوید که چه‌طور یوزرها شما می توانند با محتوای وب سایتتان تعامل برقرار نمایند . شما می توانید این اطلاعات را خیر فقط در بازاریابی بلکه در تصمیم گیری های دیگرتان هم به کار گیری فرمایید . 

چگونه 
یک وب وب سایت تولیدی گرانقدر تولید کنیم؟ در شرای یک کمپانی تولیدی و یا این که صنعتی هستید ، برای پیشرفت و رشد کسب و کارتان نیاز به یک اینترنت تارنما گرانقدر و رشته ای دارید . وب تارنما شما بایستی بتواند کاملا به طور واضح؛ ابتکار عمل و تکنولوژی شما را نشان دهد تا مشتریان را جذب نمائید و آن ها از شما خرید نمایند . این که آیا یک صفحه اینترنت تارنما تازه می خواهید طراحی فرمائید ویا می خواهید سایتی را که داشته اید ومجددا مرمت فرمائید و یا آن را به روزرسانی کنید، به عمل گیری ، نکات زیر می تواند به شما یاری نماید تا بازاریابی کسب و فعالیت خود را کارکشته سازید . 

اعتبار 
اسم تجاری خویش را بالا ببرید وب تارنما شما معمولا او‌لین نقطه ای هست که مشتریان شما را می بینند و با شما ملاقات می نمایند ، به این ترتیب بایستی بتوانید مهارت ها و مهارت های فنی وب تارنما خویش را بالا ببرید . پباده سازی معمولی و خوشگل و چشم نواز سبب ساز می شود که وب تارنما شما رشته ای خیس به نظر برسد . داشتن یک اینترنت وبسایت قدرتمند می تواند کسب و کار شما را متحول کند و به سرعت کیفیت کمپانی و کسب و عمل شما را بالا پیروز شود . 

این 
عوامل در طراحی اینترنت تارنما می تواند سبب جذابیت بخش اعظم آن شود: 
لوگو 
پاک و حرفه ای طرح بندی مدرن که به راحتی قابل استعمال باشد . 
تصاویر 
تعالی و زیبا پیام 
های ارزشمند ارائه 
جوایز و هدایا و قرعه کشی برای مشتریان ارائه 
نوار منو و نوار کاوش آسان بازدید کنندگان اینترنت سایت شما می بایست بتوانند با نوار کاوش و نوار منو به راحتی عمل نمایند . برای وب وبسایت های خدماتی و تولیدی به این معنا میباشد که یوزرها بتوانند به راحتی سرویس ها و سرویس ها را پیدا نمایند . 

در شرای شرکت شما مبتنی بر فرآورده باشد ، اطمینان حاصل فرمایید که نوع بندی محصول ها شما به درستی انجام گردیده میباشد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 328 تاريخ : دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت: 21:06

آیا می دانید که نتایج کاوش گوگل (چه برای موبایل یا تبلت) می تواند گوناگون از نتایج دسکتاپ باشد . در به روز رسانی های جدید گوگل، گوگل تغییرات جدا ای را برای تلفن همراه و دسکتاپ در به روز رسانی های خود، اعلام کرد . 
در تحت برخی از این تفاوت ها و تغییرات گفته شده است: 
نتایج 
محلی اکثر احتمال دارد در دستگاه های گوشی باشد فهرست وضعیت های مکانی گوگل، گاهی در نتایج گوشی تلفن همپا فراتر از دسکتاپ قرار می گیرد و دامنه هایی با هدف ها محلی در جستجوهای گوشی تلفن همراه عمده به لحاظ می رسد . 

اگر شما یک کسب و فعالیت محلی دارید که رغبت دارید آن را با صرفه سازی کنید، بدین ترتیب بهینه سازی google+ هم اضطراری می باشد . چه بسا ممکن می‌باشد بسته به موقعیت شما دامنه ای جغرافیایی با لغت ها حساس خاصی وجود داشته باشد . 

وضعیت 
های مکانی در دستگاه های تلفن یار گوناگون است به عنوان مثال، اگر ویدئوها در خط اولیه باشند شکسته می شوند و در خط دوم قرار می گیرند . نتایج تصاویر اکثر زمان ها در نتایج گوشی تلفن یاور فراتر قرار می گیرد . سئو و باصرفه سازی تصاویر و کلیپ ها اغلب دارنده الویت کمتری است ولی در هدف ها تجاری گوشی ها الویت بالاتری دارد . 

سئو در مشهد

نتایج 
تلفن همراه های هوشمند دارنده فیلترهای مختلفی است این فیلترها می تواند در بالا یا پائین صفحه ظاهر شوند . مکان های کمتر برای فیلترکردن به معنای CTR بخش اعظم در کاوش های موبایلی میباشد . 

الگوریتم 
های جايگاه بندی گوشی تلفن همراه الگوریتم Blended در سال 2009 برای نمایش داده های گوشی تلفن یار مسئله استعمال قرار می گرفت . در حالی که امروزه برای مشخص و معلوم شدن نتایج رتبه بندی در گوشی تلفن هم پا از الگوریتم پاندا استعمال می شود . 

نرخ 
گزاف گویی و CTR در نتایج دستگاه های متفاوت گوشی تلفن یاور گوناگون است اگر CTR و نرخ گزاف گویی برای انتخاب درجه بندی در نتایج تلفن همراه هوشمند استعمال شود، مقدار CTR و نرخ گزاف گویی در دستگاه های مختلف تلفن های هوشمند مختلف خواهد بود . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 344 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 21:41

شما می توانید رتبه بندی را برای هر دو دسکتاپ و موبایل به شیوه سنتی (دستی) انجام دهید . البته این رویه چقدر بازه می برد؟ به طور خلاصه، هر ابزار رتبه بندی که خوب باشد می تواند اینترنت وبسایت شما را در هر دو دسکتاپ و موبایل ، سکو بندی نماید . 

طراحی سایت در مشهد
در ذیل برخی از ابزارهای دوست داستنی گفته گردیده است: 
SEMRush: یک ابزار محبوب در بین ابزارهای سکو بندی سنتی می باشد . این ابزار، تجزیه و بررسی کاملی از نتایج دسکتاپ در پیش‌روی گوشی فراهم می نماید . 
SearchMetrics: معیارهای گوشی تلفن همراه و موبایل، جزئیات امتیازات را برای گوشی تلفن های همپا و دسکتاپ و همینطور ماتریس های همپوشانی را ارائه می دهد . همینطور می توانید عمده بر روی نتایج جستجوهای محلی متمرکز شوید . 
Moz: از روش این ابزار، شما می توانید معیارهای شبیه سکو بندی را برای هر دو دسکتاپ و تلفن همراه دنبال نمایید . می توانید داده ها را بر اساس مکان و ها و برچسب ها غربال کنید . 
Google Search Console: در‌صورتی‌که دسترسی به هیچ یک از ابزارهای فوق را ندارید، نگران نباشید، چون می توانید به راحتی از کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید . 
نکاتی 
برای تفکیک استراتژی های تلفن همراه و دسکتاپ شما مرتبه بندی های گوشی و دسکتاپ را انجام داده اید . هم اکنون شما می بایست راهکار های خویش را برای هر دو دستگاه تولید کنید . 
در زیر تعدادی نکته سرعت بالا برای انجام این کار گفته گردیده است: 
به کارگیری 
از لغات مهم غیروابسته در جستجوهای گوشی تلفن هم پا و دسکتاپ بهینه 
سازی جستجوهای صوتی برای دستگاه های تلفن همراه در فیس لزوم پیاده سازی صفحه ها پر سرعت موبایل (AMP) را برای جستجوهای تلفن همپا در لحاظ بگیرید . 
انجام 
حسابرسی برای سئو موبایل در سایت خود راهکار محتوایی خویش را بازبینی فرمائید تا اطمینان حاصل فرمائید که محتوا در هر دو دستگاه های گوشی و دسکتاپ به نیکی بهینه سازی شده می‌باشد . 
به طور خلاصه، ردیابی لغت ها کلیدی شما در گوشی و کامپیوترهای رومیزی برای راهکار های غیروابسته سئو ضروری است . ولی مهم می‌باشد بدانید که کدام سکو بندی ها گوناگون میباشد و چه‌طور می توانید از آن ها در استراتژی های خود استعمال نمائید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 273 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 21:39

در صورتی‌که شما نیز دنبال ایده های ناب و خلاقانه برای ساحت یک نرم افزار تلفن همراه می باشید و میخواهید یک نرم افزار تازه رو با یک ایده تازه و تازه بسط بدید توصیه می کنم مطلقا این پست رو مطالعه کنید، زیرا در این پست ما ۶ ایده عالی ساخت نرم افزار رو پیشنهاد می کنیم . ایده هایی که می تونند موجب تولید یک اپلیکیشن فوق العاده توسط شما بشوند و معاش شما رو از این رو به اون رو کنند، زیرا ما تو « آنالیز درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید » با حقیقت های عجیب و درآمدهای میلیونی گسترش دهندگان نرم افزار های گوشی مواجه شدیم . اقبال با شما یاره . پس با ما همراه باشید . 

 

 

ایده 
ساخت اپلیکشین ناب و خلاقانه 

 

 


۱ . 
ایده ساخت نرم افزار برای استکان جهانی ۲۰۱۸ اوه . جام جهانی سال ۲۰۱۸ اون نیز در مرزوبوم روسیه در پیشه . یکم فک کنید، میلیون ها نفر از سراسر عالم برای دیدن مسابقات لیوان جهانی به روسیه می آیند . چه فرصتی مطلوب خیس از این . شما میتونید تعداد متعددی نرم افزار برای این روی داد والا بسازید . چرا که نه؟ این یک فرصت فوق العاده برای بسط دهندگان نرم افزار های موبایلی است . هر اپلیکیشنی که برای این رویداد به ذهنتون میرسه رو اگه بسازید، بدون شک میلیون ها نفر از سراسر جهان به دنبال اون خواهند بود . نمونه میزنم: معرفی رستوران ها، شهرها، خدمات، هتل ها، ورزشگاه ها، نقشه راه و روش ها و … تنها یه نکته، از همین شرایط کنونی به دنبال ساخت اپلیکیشن برای این لیوان جهانی باشید زیرا خیلی زودتر از اونچه که فکرشو بکنید برنامه نویسانی از سراسر عالم این ایده ها رو عملی خواهند کرد . 

 

۲ . 
ایده ایجاد اپلیکیشن های کتاب های ترجمه شده ایرانی خوشبختانه ما در کشوری هستیم که از منظر فرهنگ وتمدن و تمدن پیشنه غنی ای داره و صدها کتاب ایرانی از بزرگان ما وجود داراست که مردمان متعددی از سراسر جهان خواهان اون ها می باشند . عمل ترجمه، چاپ و ارسال این کتاب ها هزینه های زیادی داره، پس این یک مجال فوق العاده برای توسعه و گسترش دهندگان جهت تولید یک اپلیکشین پرسود هست . این ایده رو بدون شوخی بگیرید . کتاب های مالامال طرفدار رو شناسایی کنید، ببینید تو کدوم کشورها خواستار دوچندان دارا‌هستند . به یاری یک معنی کننده اپلیکیشن تون رو بسازید و بفروشید . نمونه میزنم: مرزوبوم مالزی مسلمان‌ها متعددی داره، میتونید دعاها و مناجات ها رو به گویش مالزیایی ترجمه فرمایید و یک نرم افزار عالی از آن بسازید . پاره ای کاوش فرمائید . این ایده ناب ایرانی رو توسعه و گسترش بدید، مسلما چیزهای خیر و خوبی به ذهتون می رسه . 

 

۳ . 
ایده ساخت اپلیکیشن معنی کننده تصویری دانش آموزان، دانشجویان، استادان و اشخاص زیادی هر روزه می خواهند متونی رو از انگلیسی به فارسی برگردانند . در اکنون حاضر از دیکشنری های معمولی که متن رو در اون وارد می کنیم استعمال میکنیم . یک ایده ناب و خلاقانه برای این نیاز ایجاد نرم افزار مالامال طرفدار و پرسود مترجم چهره‌ای خواهد بود . یعنی یک اپلیکیشن باشه که هنگامی دوربین گوشی یا دستگاهت رو روی متن میگیری، ترجمه متن رو بهت نشون بده . وای فوق العادست . احتمال دارد این ایده تو کشورهای دیگه پیاده سازی گردیده باشه اما اینجانب هنوز نمونه پارسی اون رو ندیدم . یعنی در حالتی که همچین اپلیکیشنی برای ما ایرانی ها وجود داشت مطمئنا من بخشی از او‌لین نفرها بودم که اون رو خریداری می‌کردم . مطمئن باشید در صورتیکه این نرم افزار خوب ساخته شه همون روزهای اول میلیون ها نفر از دانش یادگرفتن ها، دانشجویان و … اون رو دانلود خواهند کرد . 

 

۴ . 
ایده تولید اپلیکیشن کانال اجتماعی مبتنی بر مکان تو یکسری سال اخیر کانال های اجتماعی پرورش فوق العاده ای داشتند و افراد متعددی حتی اون هایی که سواد کامپیوتری و موبایلی زیادی ندارند رو به خودشون جذب کردند و این نشون دهنده نیاز دورازشوخی مردمان به ارتباطات اکثر میباشد . من خیلی دوس دارم با افراد شهرم و یا این که افراد شهرهای یگانه در رابطه باشم . با اون ها به رای زنی بپردازم و از استعدادها، خدمات و محصولات مردمان شهرم براحتی با خبر بشم و ازشون به کار گیری کنم . کانال اجتماعی که بتونم تمام مردمان شهرم رو در اون داشته باشم . خیلی خوب خواهد بود . بی شک و تردید نرم افزار پر طرفرداری میشه از این ایده خوب تولید . امیدوارم قبل از این که خارجی ها برای ما نرم افزار شبکه اجتماعی مبتنی بر مکان رو بسازند خویش ما ایرانی ها اون رو بسازیم . 

 

۵ . 
ایده تولید اپلیکیشن شبکه اجتماعی طعام و رستوران ها خیلی ها عاشق مهاجرت میباشند و دوس دارند هر بار که به شهر جدیدی می تیزهوش تو مناسب ترین رستوران ها، خوشمزه ترین غذاها رو میل کنند اما گاهی یافتن اینها کار مشکلی هست . یک ایده عالی برای این نیاز تولید نرم افزار شبکه اجتماعی خوراک و رستوران ها است . طوری که تو این اپلیکیشن رستوران دارها یا این که مردمان بتونند رستوران و غذاهاشون رو ثبت کنند و مردمی که از اون ها استفاده می کنند به رستوران و غذاهاش رای بدند و نظرشون راجع به اون ها ابلاغ نمایند . این ایده تو کشورهای بلندمرتبه اجرا شده اما من مثال ایرانی اون رو ندیدم . در حالتی که روی این ایده و پیاده سازیش عالی فعالیت بشه مطلقا یک عدد از دوستداشتنی ترین نرم افزار های حوزه مسافرت خواهد بود، زیرا این نیاز به طور کامل شم میشه . 

 

۶ . 
ایده تولید اپلیکیشن اتاق پروa

طراحی اپلکیشن در مشهد 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, طراحی اپلیکیشن, طراحی اپلیکیشن اندروید, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 297 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 16:09

سئو در مشهد  

اگر در درحال حاضر خواند این مقاله هستید به احتمال مضاعف به اهمیت باصرفه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو یا این که seo و یا همان سئو خودمان پی برده اید . در همین ابتدا خیالتان را آسان کنم از اصول تئوری در این مطلب خبری نمیباشد . عملکرد ما این میباشد که تا جای ممکن از پرداختن به اصول تئوری در سایت سپند اینترنت بپرهیزیم . 

 

فقط این نکته را بیان کنم سئو علاوه براین که قلب بازاریابی اینترنتی است درواقع به لحاظ من یک هنر نیز حساب می‌گردد . چرا هنر؟ یک دلیلش این است که شما به خلاقیت زیادی نیاز خواهید داشت . 

 

قدم 
اول : یک شرکت هاستینگ مناسب انتخاب فرمائید 


چرا ؟ چون شرکت گوگل وب سایت شما را با به کارگیری از ربات های خویش مدام برسی می نماید و همه تغیرات را و سیستم های شما را تحلیل می کند ، هیاهو ن هم بصورت منظم و مداوم . وقتی شما از یک کمپانی هاست مناسب و غیر استاندارد هاست تهیه می فرمائید اولی خطری که شما را تهیه و تنظیم می کند این می‌باشد که ممکن می باشد شرکت از داده ها شما بکاپ تهیه نکند و همه زحمات شما از بین برود . نکته مهمتر این می‌باشد که گوگل سپس از برسی وبسایت شما ممکن می‌باشد به این فیض رسد که تارنما شما همواره در دسترس نمی باشد و ناچیز قلیل اعتبار شما کاسته خواهد شد .در ابزار سرچ کنسول (Google Search Console) که قبلا وبمستر تولز(Google Webmaster Tools )نامیده می شد این داده ها که سایت شما برای ربات های موتور کاوش گر گوگل در دسترس نبوده هست بصورت ارور نشان داده شده هست . درصورتی که می خواهید وب سایت خود را بصورت استوار در نتایج اول ببینید مطلقا این مسئله را دور از شوخی بگیرید . در اینجا یکسری کمپانی هاست دارای اعتبار را به شما معرفی می کنم البته توصیه می کنم خودتان همیشه بصورت منظم از داده ها خود بکاپ تهیه فرمائید . چه بسا معتبرترین و مطرح ترین کمپانی ها هم ممکن میباشد دچار ایراد شوند . نکته دیگر مسئولیت به کارگیری از این کمپانی ها به عهده خود شماست و این تعدادی مسئله فقط برای معرفی بیان گردیده است . راستی در حالتی که از شرکت هاستی که هم اکنون دارید راضی نیستید بهتر میباشد کمپانی خود را عوض فرمائید . 

 

یک سری 
کمپانی هاستینگ دارای اعتبار

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, سئو مشهد,بهینه سازی سایت, بهینه سازی سایت درمشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 302 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 15:44

طراحی سایت در مشهد  

نتخاب طرح برای وبسایت‏تان ممکن میباشد کاری دلهره‏آور باشد . برخی اوقات، مطمئن نیستید که چه چیزی در حال صورت دادن هست یا این که طراحی تارنما شما به چه جهتی سوق پیدا می‏کند . بسیارخب، اینجاست که باید اقداماتی برای بهبود وضعیت اجام دهید . ما نمی‏خواهیم که شما سردرگم گردید (یا هیچگونه الهام و الگویی نداشته باشید)، بنابراین در این بخش، اینجانب ۳۰ طراحی سایت قشنگ و مناسب برای اینترنت را با توجه تعیین کردم که برای طرح شما اثر گذار خواهد بود . 

البته 
ممکن می باشد بپرسید چه چیز پررنگ و مطلوب بودن را مختص می­کند؟ 
وب جای وسیعی است، و سایت شما ممکن میباشد به آسانی در آن آمیخته و گم شود، مگر اینکه شما عمداً طوری آن را طراحی کنید که پررنگ و چشمگیر بنظر بیاید . طرح‏های مناسب، آراسته و پر رنگ حیث افراد را جلب کرده و کاوش را برای یوزرها سهل و آسان می‏کند . متن قطور تاثیرگذار میباشد درحالیکه وبسایت‏های معمولی به هم ریخته و درهم ریخته سبب ساز می‏شوند کاربران، گذشته از این‌که شما مجال نمایید تارنما خود را آنطور که می باشد نشان دهید، از آن بگریزند . طرح مرتب و قشنگ یاری می‏کند چیزهای اصلی پررنگ و صریح بنظر برسند (مانند CTA شما) و سردرگمی را به دستکم می­رساند . مورد ها زیر را ارزیابی کرده و لحاظ خویش را بگویید . 

در تحت ۳۰ طرح منظم و پر رنگ برای سایت آمده که می‏توانید آنها را سرمشق قرار داده و از آن ها الهام بگیرید . 

۳۰ 
تارنما که می­توان از آن‌ها الهام گرفت 


Everlane 

Everlane با تم رجوع به اصول اولیه (یا نامی که من به آن می‏دهم ، شگفت انگیز جاویدان) که با فونتی قطور و طراحی مطلوب خطا در خواندن را از بین می‏برد . 

 

Catscarf 

این تارنما عکس بزرگی از یک گربه بسیار با ادب را نشان می‏دهد که شال گربه‏ها را پوشیده می باشد (بله صحیح خواندید ـ شال گربه برای فروش) . می­بینیم که نام uber chic برای این شال گربه آمده و CTA آن در ذیل آن قرار داده گردیده می‌باشد . یوزرها چکار می‏کنند؟ آنها خرید می‏کنند . 
چه هنگامی خرید می‏کنند؟ همین الان!! 
THISISPAPER 

THISISPAPER 

همانند Catscarf، THISISPAPER هم یک تصویر جذاب با تصویر بی نقص را نشان می‏دهد که نگاهتان را مستقیماً به سمت CTA جلب می‏کند . 
یک اسکن می‏خرید؟ 


Falve 

گردونه‏ای از تصاویر تمام برگه بی نیاز از رنگ با یک فونت sans serif معمولی و مناسب، که در برگه در آغاز به شما خوش آمد می‏گوید و از شما می‏خواهد که در آن وبسایت بمانید . 

Brave 
People 
وب سایت Brave People را تحلیل کنید و خواهید مشاهده کرد که با یک پباده سازی خوب و پرشکوه به شما خوش آمد می‏گوید . عکسی گران قدر و خوشگل و یک طرح پارالاکس بخوبی با تاثیری ساده بر تصاویر مجموعه با نیز ترکیب شده‏اند . 

Intersection 

وب سایت Intersection شما را به خیابان یک شهر گرانقدر می‏برد، درحالیکه دارید به یک آسمان­خراش نگاه می‏کنید ـ و مستقیماً به منوی سایت . 

 

می‏دانید چه چیز دیگری عالی می باشد؟ کار با ما . 

آیا دوست دارید با پروژه‏های طراحی جالب و بحران برانگیز سروکار داشته باشید؟ دوست دارید با حل مساله تجاری پیچیده برای مشتریان رند و مشتاق با پباده سازی نوآورانه‏، هیجان متعددی به دست آورید؟ آیا یک جای عالی پیدا کردید که در آن از یک فنجان قهوه خوب بهنگام صبح لذت ببرید؟ عجیب می باشد ولی ما اینکار را انجام دادیم! مابدنبالطراحهایUX/UIخوبو با سابقه مثلشماهستیم . ملاحظه کنید که عمل کردن با ما چه طور هست . 

Harry’s 

با گردونه‏ای دیگر از عکسها، وب سایت Harry’s ، تصاویری با کیفیت با فونت sans serifرا به نمایش می­گذارد . هر اسلاید دربردارنده توصیفی خلاقانه از ریش تراش ها ولوازم جانبی آنها می‏باشد . 

 

ساعت‏های 
GC 
ساعت‏های GC به شما طرحی ابدی و جاودان ارائه می‏کنند: نسخه‏ای مناسب در کنار تصاویری باشکوه و برجسته . 

Squarespace 

گرافیک های برهم کنش؟ آری لطفاً! Squarespace چهره ای پر رنگ را توسط برنامه کودکان عالی به نمایش می­گذارد . 

Jun 
Lu 
این کمپانی طراحی اینترنت سایت به کار خود وارد می‌باشد . یک پس قضیه خاکستری اندک رنگ باعث می‏شود تصاویر محصول ها در مرکز دقت قرار گیرد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت, سایت, طراحی سایت فروشگاهی , نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 292 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 15:25

طراحی اپلیکیشن در مشهد

 

بالاخره سال ۹۶ هم به پایان رسید و حالا یک بار دیگر به مرحله جمع بندی و انتخاب بهترین محصولات سال رسیده ایم. ما اعضای تیم اپلیکیشن دیجیاتو برای توسعه دهندگان ایرانی و ساخته های خوب شان ارزش فراوانی قائلیم، و همواره با معرفی و بررسی این محصولات کوشیده ایم تا از روند رو به رشد اپلیکیشن سازی در میهن عزیزمان حمایت کنیم.

به همین خاطر، امسال هم به رسم هر سال جشنواره کوچکی برگزار کرده و بهترین اپلیکیشن ها در دسته های موضوعی مختلف را به انتخاب خود برگزیده ایم.

خوشبختانه امسال، سال خوب و پرثمری برای اپلیکیشن های ایرانی بود؛ اتفاقات خوبی در این حوزه افتاد و شاهد ظهور محصولات جدید و خلاقانه ای بودیم که در سال های گذشته جای خالی شان احساس می شد.

رونق سرویس های حمل و نقل و روی کار آمدن بازیگران جدید در این حوزه شاید مهم ترین اتفاق دنیای اپلیکیشن ها در سال ۹۶ بود. هر چند پیشرفت محسوس اپلیکیشن های «آموزشی» و نزدیک شدن آن ها به استانداردهای جهانی، شکوفایی اپلیکیشن های «خدمات آنلاین» و تقویت محصولات حوزه «کسب و کار» و فریلنسینگ هم جزو هایلایت های دنیای اپ ها در سال جاری بودند.

توجه کنید که معیار انتخاب اپلیکیشن هایی که در ادامه می بینید صرفا انتشارشان در سال ۹۶ نبوده، چرا که اپلیکیشن ها بر خلاف بازی ها به طور مداوم به‌روزرسانی می شوند و ممکن است اضافه شدن قابلیت های جدید و اعمال تغییرات در آن ها برای سال هایی طولانی ادامه دار باشد.

بنابراین در کنار انتخاب و تقدیر از بهترین های تازه وارد، به‌روزرسانی و عملکرد در طول سال اپ های قدیمی تر را هم معیار انتخاب مان قرار دادیم. با این اوصاف، فکر می کنیم دیگر وقت آن رسیده که به انتخاب هایمان بپردازیم. از شما دعوت می کنیم که تا پایان مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ابزار کاربردی
انتخاب دیجیاتو: تیک تیم


اپلیکیشن های دیگری که شایسته حضور در فهرست بهترین ها هستند:

عریضه (وکیل هوشمند)
قیمت گذار (خودرو)
تقویم نسیم صبح
لرزه نگار
همیشه در بین محصولات ایرانی جای خالی یک تقویم هوشمند قابل اعتماد احساس می شد؛ چیزی که بتواند برای برنامه ریزی کارها به اندازه Google Calendar مفید و مثمر ثمر واقع شود. «تیک تیم» موفق شد که تا حد زیادی این جای خالی را پر کند.

در کنار رابط کاربری ساده و به دور از پیچیدگی مرسوم اپ های این چنینی، پشتیبانی از تقویم شمسی و میلادی، دسته بندی منظم برای اهداف و اولویت ها، تعیین یادآورهای متعدد و پشتیبان گیری از اطلاعات از نقاط قوت اپلیکیشن تیک تیم به شمار می آیند.

اما در کنار تیک تیم «لرزه نگار» به خاطر اطلاع رسانی سریع و دقیق زلزله ها در پر لرزه ترین سال کشور، «قیمت گذار» برای کمک به حل مشکل قیمت گذاری خودروهای کار کرده، تقویم «نسیم صبح» برای ارائه تجربه ای عالی از کار با یک تقویم چندکاره و «عریضه» به خاطر آگاهی بخشیدن به مردم از حقوق قانونی خود هم جزو برترین و ارزشمندترین ابزار کاربردی ایرانی در سال ۹۶ بودند که امسال شانس تجربه شان را در موبایل هایمان داشتیم.

امور مالی
انتخاب دیجیاتو: آنالیزا


اپلیکیشن های دیگری که شایسته حضور در فهرست بهترین ها هستند:

بانک ملت
فون پی
زرین پال
724
«آنالیزا» بی برو برگرد پدیده حوزه فین تک در سال ۹۶ بود. این اپلیکیشن هوشمند بر خلاف حسابدارهای شخصی که نیاز به وارد کردن دستی اطلاعات دارند، تراکنش های مالی تان را از طریق پیامک های بانکی آنالیز می کند تا بتواند شما را به مدیریت درستی از دخل و خرج تان برساند.

نوآوری به کار رفته در طراحی و البته سادگی کار با اپ جزو دلایلی هستند که آنالیزا را شایسته حضور در فهرست برترین اپ های ایرانی سال ۹۶ می کنند.

همچنین جا دارد از «بانک ملت» هم یاد کنیم که بر خلاف بسیاری از بانک ها، اهمیت طراحی یک «رابط کاربری خوب و شایسته» در اپلیکیشن های بانکی را نادیده نگرفت و تجربه فوق لذت بخشی از انجام امور بانکی را برای کاربران موبایل به ارمغان آورد.

اما در کنار این دو باید از «فون پی» به خاطر تسهیل معضل همیشگی پرداخت کرایه تاکسی، زرین پال بابت ارائه درگاه اختصاصی که نقش مؤثری در پیشرفت فروشگاه های نوپا داشت و ۷۲۴ بابت این که پرداخت های الکترونیکی را به سادگی آب خوردن کرد هم تقدیر کنیم که همگی جزو سرویس های فین تک ممتاز امسال بودند.

آموزشی
انتخاب دیجیاتو: پرگار


اپلیکیشن های دیگری که شایسته حضور در فهرست بهترین ها هستند:

یونیورسیتی
مکتب خونه
آموزش زبان انگلیسی Expert
زبان بیاموز
۹۶ سال شکوفایی اپلیکیشن های آموزشی بود. مطابق آخرین آمار کافه بازار، اپلیکیشن های حوزه آموزش در حال حاضر چیزی حدود ۱۹٪ تمام محصولات بارگذاری شده روی این فروشگاه را تشکیل می دهند که نشان از پتانسیل بالای اپ های این حوزه و استقبال خوب کاربران دارد.

اما در میان تمام این اپلیکیشن ها «پرگار» محصول ویژه و متفاوتی بود. برای نخستین بار در ایران شاهد اپلیکیشنی بودیم که به طور جدی روی «آموزش آنلاین» از طریق ویدیو متمرکز شده بود؛ ویدیوهایی از منابع معتبری مثل Lynda که با رعایت قانون «کپی رایت» همگی به طور اختصاصی دوبله یا زیرنویس شده بودند و می توانستند در حکم دانشگاه مجازی شما برای یادگیری یک تخصص باشند.

همچنین «یونیورسیتی» به خاطر حل معضل نداشتن جزوه در شب امتحان برای هزاران دانشجو، «مکتب خونه» به خاطر کورس های حرفه ای با اعطای مدرک از دانشگاه تهران، و «آموزش زبان انگلیسی اکسپرت» و «زبان بیاموز» برای ارائه شیوه های نوین و مؤثر برای یادگیری زبان از طریق موبایل هم جزو اپلیکیشن های ممتاز آموزشی هستند که آن ها را در سال ۹۶ شایسته تقدیر می دانیم.

حمل و نقل
انتخاب دیجیاتو: الوپیک

 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, طراحی اپلیکیشن, طراحی اپلیکیشن اندروید, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 299 تاريخ : شنبه 24 شهريور 1397 ساعت: 22:15

سئو در مشهد

 

ز، پیوسته و پویا هم می تواند در سئو وبسایت شما تاثیر فراوانی داشته باشد و هم در مدیر مارک شما . به این ترتیب ارزیابی کارایی محتوا و گزارش گیری از آن امری ضروریست . 

هر چقدر نیز با جامعۀ انگیزه خویش آشنا باشید، تلاش‌های شما در راستای بازاریابی محتوا مدام جای بهبود دارا‌هستند . 

بعضا از محتوای تولیدی شما که تامل می‌کنید زیاد محبوب خواهند بود، بعد از مدت کوتاهی ناچیز اهمیت می‌شوند، بعضی از محتواهای بی‌اهمیت چنان رشدی میکنند که هرگز انتظارش را نداشتید . 

یک عدد از قسمت‌های اصلی فعالیت شما این است که موفقیت‌ها و شکست‌ها را دنبال کنید، توضیح دهید که بازاریابی محتوایی چه گونه به کارتان کمک مینماید که به اهدافش رسد و در نهایت، کار کشته باشید نتایج موفقیت‌آمیز فعالیت خویش را برای دیگرافراد از پاراگراف مدیران خود تشریح فرمائید . 

چه 
مواردی را باید تجزیه و تحلیل کنیم؟ او‌لین نکته‌ای که می بایست به آن اشاره کنیم، به عبارتی قصه فیل در درون اتاق تاریک است که هر فردی برداشت خودش را از آن داراست . 

اعداد و ارقام، همان‌قدر که نشان‌دهندۀ واقعیات هستند، می توانند برای لاف بیان کردن نیز به کارگیری شوند . 
اعداد، اعداد هستند، خیر چیزی اکثر و خیر چیزی کمتر! 
برای روشن‌تر شدن موضوع، مثالی میزنیم . 
یک گردهمایی هر ساله را تصور نمائید که در آن بازاریابانِ کمپانی درگیر گزارش دهی هستند؛ و بازاریاب محتوا (که به طراوت کارش را در این شرکت آغاز کرده) می‌گوید: 
“ترافیک وب‌سایت ما امسال ۳۰۰% افزایش یافت . دوران مدت متوسطی که مخاطبان در هر کاغذ سپری می‌کنند بخش اعظم از ۲ دقیقه ارتقاء یافته و مقدار خوانده شدن مطالب وبلا‌گ ما هم تقریباً دو برابر گردیده می‌باشد .” 

معرکه 
است، نه؟! شما نیز در حالتی که رئیس این شخص بودید ذوق زده می‌شدید؟ 
خب، این وضعیت ممکن است عالی باشد . ممکن است نیز نباشد! احتمالا تعداد بازدیدهای هر ساله وب سایت ۱۰ تا بوده که شرایط فعلی به ۴۰ عدد رسیده . 

احتمال دارد یک سری نفر از اعضای تیم وبلاگ‌نویسی صفحه‌ای را در وبسایت بازدید کردند، به یک جلسه رفتند و آنگاه از تعدادی دقیقه مجدد برگشتند و روی کاغذ دیگری کلیک کردند و به همین حافظه “مدت مدت خوانده شدن صفحه های ارتقا پیدا کرد” . 

برای بالا رفتن اعداد و ارقام، عوارض مضاعف زیادی می تواند وجود داشته باشد . 

به طور خلاصه پیام این روایت این است که اندازه‌گیری، به تنهایی هیچ فایده‌ای ندارد . هوشمندانه اندازه‌گیری کنید . تا هنگامی که از فکرتان به کار گیری نکرده‌اید، اعداد و ارقام هیچ معنایی ندارند . 

تنها به قصد آمار تصاحب کردن مبادرت به جمع‌آوری اعداد نکنید، بلکه کاری نمایید که این اعداد اهمیت پیدا نمایند . تلاش فرمایید که وقتی این اعداد را به مدیریت یا این که رئیس خویش نشان می‌دهید، بتوانید به سوالاتی همانند “این عدد یعنی چه؟” یا “حالا این ارقام عالی می‌باشند یا این که بد؟” جواب دهید . 

به خاطره داشته باشید که این شما هستید که می بایست بها محتوای تولیدی‌تان را به دیگر افراد اثبات نمائید . 

چطور 
می‌توان معیارها را “هوشمندانه” اندازه‌گیری کرد؟ قبل از هر چیز به این زمینه اشاره کنیم که از ابتدا، کار را کوچک آغاز کنید و کم‌کم آن را بسط دهید . تجزیه و تحلیل، شبیه حسابرسی مالی نمی باشد که یکباره انجام شود و به نقطه پایان برسد؛ بلکه می بایست دائمی و همیشگی باشد . 

به همین دلیل، خوبتر است خودتان را درگیرِ کارِ بیش از حد نکنید . حجم مضاعف از کار، امکان جنبش و پیشرفت را از شما خواهد گرفت . 

پس از آن، مهم‌ این میباشد که معیارهای سنجش‌تان هدفمند باشند . به این فکر کنید که با محتوای خود به چه چیزی می خواهید برسید و آن‌گاه از آن، ملاحظه کنید که کدام یک از این معیارها می‌توانند کیفیت کارتان در این راستا را نشان بدهند . اگر نمی‌دانید این اهداف چه هستند، از دیگران یاد بگیرید . 

موسسه بازاریابی محتوایی (The Content Marketing Institute)، معمولاً از بازاریاب‌ها دربارۀ فعالیت‌هایشان در زمینۀ بازاریابی محتوا نظرسنجی کرده و سپس، نتایج این نظرسنجی‌ها را به فیس گزارش‌هایی در قضیه بنچ‌مارکینگ، دارایی و روندهای فعالیت بازاریابان B2B و B2C منتشر می کند . علاوه بر اینها، برای بازاریابی موفق محتوا، هدف ها سازمانی را هم در نظر بگیرید . 

در 
اینجا ۵ هدف که به گفته شرکت‌کنندگان در نظرسنجی‌ها، هدف ها حیاتی بوده‌اند را آورده‌ایم: 
۱٫ 
تولید دوراندیشی از برند مشتریانِ بالقوه در حالتی که از وجود شما خبر نداشته باشند، طبعاً نخواهند توانست برند شما را تعیین نمایند . 

ظواهر شدن در برابر چشمانِ مردم و زیر تاثیر قرار دادن افرادی که هیچ گاه چیزی از شما نشنیده‌اند، منجر خواهد شد که هنگامی قصد خرید آنچه شما عرضه می کنید را دارند در ابتدا به یاد شما و برندتان بیافتند . 

۲٫ 
ارتباط و مشارکت این کار، یک قدم بالاتر از آن است که مشتریان از وجود شما مطلع باشند . وقتی که مردم با برند شما رابطه برقرار کنند، فرصت آن را خواهید داشت که ارتباط احساسی‌تری با آنها برقرار نمایید و کاری نمایید که واقعاً از شما خوششان بیاید . 

۳٫ 
نگهداری مشتری (ایجاد مشتری وفادار) همین که با مشتریان ارتباط برقرار کردید، چطور آنان را به مارک خویش بامسئولیت نگه می‌دارید؟ محتوا یک عدد از مهم‌ترین ابزارهایی میباشد که توانایی بازگرداندن مشتریان پراکنده یا این که از دست رفته را داراست . 

۴٫ 
ایجاد سرنخ‌های فروش محتوا توانایی‌های فراوانی در ایجاد سرنخ‌های فروش و به وجود آوردن مشتریان بالقوه دارد؛ چه به چهره محتوای قابل ارائه سپس از اخذ آدرس آدرس اینترنتی از شخص خواننده باشد و چه درخواست از آنها برای خواندن مطالب بخش اعظم . 

۵٫ 
فروش دانستن اینکه شما دقیقاً چه چیزی عرضه میکنید و فایده‌اش برای مشتری چیست، می تواند مخاطبان را متقاعد کند که بهترین انتخاب‌شان شما می باشید و همین کار، باعث به فروش بخش اعظم شما خواهد شد . 

رویه اندازه‌گیری ترقی هر یک از موردها بالا با بقیه‌شان مقداری تفاوت داراست . در اینجا سعی کرده‌ایم برای هر کدام از این اهداف، دو یا سه میزان متعدد معرفی کنیم (البته این معیارها، تمام روایت نیستند و معیارهای دیگری نیز برای ارزشیابی این موارد وجود دارند) . 

هدف 
معیارهای موضوع استفاده تولید 
دور اندیشی از برند: 
چند 
نفر یک محتوای مشخص و معلوم را دیدند؟ چه 
تعداد تارنما یا برگه دیگر به محتوای شما پیوند گردیده است؟ چه 
تعداد بازدیدکننده نو از وبسایت دیدن کردند؟ ارتباط 

محتوای شما یکسری توشه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد؟ به همه شبکه‌ها اشاره نمائید . 
چه 
تعداد مخاطب برای شما دیدگاهی تصویب کرده‌اند؟ (در وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی یا این که هر جای دیگر) وفاداری 
و برگشت مشتری 
یک سری 
درصد از مشتریان شما قبلاً نیز از شما خرید کرده‌اند؟ چند 
درصد از اعضای باشگاه مشتریان، اعضای بلاگ و … از فهرست خارج رفته‌اند؟ایجاد سرنخ‌های فروش چه 
تعداد سرنخ‌ فروش دارید؟ 
چه 
تعداد سرنخ‌ فروش دارید؟ چند 
درصد از این سرنخ‌های فروش در نهایت از شما خرید کرده‌اند؟ فروش 

نرخ 
تبدیل شما چقدر است؟ یک سری درصد از بازدیدکنندگان تارنما شما در غایت تبدیل به مشتری شدند؟ یک سری 
درصد از یوزرها موقت بعد از آن از اتمام استعمال بدون‌پول اولیه، جنس یا سرویس ها شما را خریداری کردند؟ چیزی که زیاد است، اعداد و ارقام گوناگون است که هر کدام میتوانند معنای خودشان را داشته باشند . البته بعضی‌هایشان که به آن ها واحدهای حیاتی می‌گوییم، بوسیله همگی بازاریابان محتوا به کار می‌روند . 

در ادامه به این معیارهای حساس اشاره خوا‌هیم کرد و توضیح می‌دهیم که به یاری آن ها قرار میباشد دقیقاً چه چیزی را اندازه‌گیری کرده و اصلاً این معیارها را در چه جایی میتوانید پیدا فرمائید . 

معیارهای 
مربوط به ترافیک یکی از هدف ها با اهمیت هر کمپین بازاریابی محتوایی این می باشد که افراد را به سوی وب‌سایت خودتان بکشاند؛ به همین علت ترافیک وبسایت یک عدد از بدیهی‌ترین نشانه‌های برد شماست . 

پیشین از تمامی مطمئن شوید که گوگل آنالیتیکس به درستی نصب شده می باشد . 
قبل از سنجیدن ترافیک وبسایت‌تان، باید مطمئن باشید که Google Analytics را به درستی نصب و تهیه و تنظیم کرده‌اید . 

استفاده از گوگل آنالیتیکس راحت می باشد و نسبت به رایگان بودنش امکانات خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد . 

مسلما 
بخوانید: گوگل آنالیتیکس Google Analytics چه است و چرا بایستی آن را نصب کنید؟ 
تعداد 
بازدید از صفحه ها تعداد بازدیدها و بازدیدهای یکتا از صفحات بازدیدها (Pageviews) از صفحات که به اصطلاح “hits” نیز نامیده می‌شوند، یکی از اصلی‌ترین معیارهای سنجش ترافیک وب می‌باشند . 

هر وقت فردی کاغذ شما را لود می‌کند، برای آن صفحه یک “بازدید” محسوب می‌گردد . 

اما این واحد سنجش یک نقص‌ هم دارد؛ فرض فرمائید بازدیدکننده‌ای یکی از صفحات وبلاگ شما را مطالعه مینماید و سپس بر روی تمام لینک‌هایی که در محتوای شما مو جود هست کلیک می‌کند . پس از مدتی با یک سری بار کلیک بر روی دکمه بازگشت مرورگر، به برگه اولین برمی‌گردد . 

در این شرایط، تمام این رفت و رجوع ها در صفحات بلاگ شما یک بازدید محسوب خواهد شد که ولی این بازدید نشان‌دهنده وجود یک استفاده کننده نو نمی‌باشد . راه و روش حل این مشکل، استفاده از ترازو بازدید یکتا (Unique Pageviews) می‌باشد . 

هر بازدید یکتا برای هر استفاده کننده فقط یک بار شمرده می گردد و اهمیتی ندارد آن استفاده کننده از یک دستگاه و در یک مقطع وقتی ۳۰ دقیقه‌ای که به آن Session می‌گوییم، یک کاغذ را چندین جايگاه گشوده نماید . 

توضیح دادن این موضوع که دقیقاً چرا تعداد بازدیدهای صفحه های اکثر از تعداد بازدیدهای یکتا از صفحه های می‌باشد چندان سهل و آسان نیست، چون دست اندرکاران زیادی در این دستور دخیل می‌باشند . 

با این حال، از حیث ثبات کار، اعداد مربوط به بازدید‌های یکتا خوب تر و منطقی‌تر میتوانند ترافیک حقیقی و واقعی تارنما شما را نشان دهند . 

درست می باشد که کوچک‌تر بودن اعداد مربوط به بازدیدهای یکتا ممکن می‌باشد خیلی به مذاق شما خوش نیاید، ولی مهم‌تر از تعداد بازدیدها، تغییر در پروسه بازدیدهاست که بهتر است به آن دقت بیشتری داشته باشید . 

معیارهای دارای ربط با بازدید از صفحات بهتر هست در دراز دوران بررسی گردیده و ترقی یا پسرفت‌ها در دوره‌های هنگامی معین با هم مقایسه شوند . 

در لحاظ گرفتن یک دوره هنگامی مشخص و معلوم که شامل چندین عدد محتوا است، خوب تر از پرداختن به تک تک محتواهای منتشر گردیده می‌باشد چون شما میتوانید تلاش محتوای خویش را در یک عصر مشخص محاسبه نمایید . 

همچنین، بهتر میباشد به فصول و مقطع آنالیز ترافیک تارنما نیز اعتنا فرمایید . به عنوان یک مثال کوچک، نمی‌توانید از مردم توقع داشته باشید در تعطیلات عید باستانی صحیح همانند دیگر مواقع سال، مطالب سایت شما را بخوانند . 
اصولاً چنین مقایسه‌ای صحیح نیست! 
یکی از روش‌های خوب این است که ترافیک زمان ها ویژه و تعطیلات را سال به سال مقایسه فرمائید چون این تغییرات فصلی که درباره‌شان کلام کردیم به طور کلی اثبات می باشند . 

ممکن می‌باشد در تعطیلات نوروز بازدیدکنندگان زیادی نداشته باشید، البته درصورتی که این تعداد نسبت به عید باستانی سال پیشین تغییر و تحول معنی‌داری کرده باشد، می توانید متوجه گردید که پیروز عمل کرده‌اید یا این که خیر . 

برگه 
بازه زمانی سپری شده در ورقه (Time on Page) بازه سپری شده در صفحه، یک عدد از معیارهای تجزیه و چک وب هست که تا به حالا به نیکی شعور نشده میباشد . با این حال، این ترازو مضاعف با ارزش بوده و قادر است نشان دهد مخاطبان‌تان چقدر به محتوای شما عشق دارا هستند . 

برای مثال در‌صورتی‌که دو برگه مختلف با محتوای مشابه و ارتفاع یکسان داشته باشیم، اما مقطع دوران سپری گردیده در اولین ۳۰ ثانیه از دومین بیشتر باشد، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که احتمالا محتوای برگه نخستین برای مخاطب جذاب‌تر بوده می باشد . 

سفارش 
می کنیم به نمونه پایین توجه کنید: 
یک کاربر وارد کاغذ مطلبی میگردد که همین الان پست کرده‌اید . این کاربر از طریق پیوند ورقه در اکانت لینکدین شما راز از اینجا درآورده می باشد . 

به طبع 
بخوانید: ۸ ترفند برای یوزرها لینکدین 
وی در عرض ۴ دقیقه و نیم مطلب شما را نصفه و نیمه خوانده و آن‌گاه روی یکی از لینک‌های خارجی باطن نوشته کلیک کرده تا این لینک در یک صفحه نو گشوده شود . 

این کاربر حدود ۱۰ ثانیه به سرعت نگاهی به بقیه پست انداخته و بعد ورقه مربوط به آن را می‌بندد . در سطح بعد، او حدود ۲۰ ثانیه صفحه مربوط به لینک تازه را هم بالا و زیر کرده و در غایت پنجره مرورگر خویش را می‌بندد . 

با اعتنا به Google Analytics، زمان دوران سپری گردیده این کاربر روی پست شما چقدر بوده است؟ جواب شما ۴ دقیقه و ۴۰ ثانیه بود؟ غلط کردید . پاسخ صحیح، صفر می باشد . 

علت این دستور آن می‌باشد که این شخص ورقه شما را صرفا یک بار چشم میباشد (زمانی که وب‌سایت بارگذاری گردیده است) . 

گوگل از روش مقایسه بازه زمانی مقطع حضور استفاده کننده در یک ورقه با جنبش بعدی او بر روی همان سایت، اندازه Time on Page را محاسبه می کند . 

از آنجایی که لینکی استفاده کننده پس از مطالعه برگه بر روی آن کلیک کرده لینک فرنگی بوده است، تکان بعدی‌ای وجود نداشت تا گوگل آن را حساب و کتاب نماید . فیض این است که برهه زمانی سپری شده استفاده کننده بر روی صفحه از حیث گوگل صفر ثانیه می‌باشد . 

این قضیه احتمال دارد از لحاظ شهودی چندان منطقی به حیث نرسد، البته اعتقاد و باور نمائید که منش عمل گوگل آنالیتیکس به همین شکل است .

نرخ 
پرش (Bounce Rate) قبلاً درباره نرخ پرش کلام کرده‌ایم، اما به علت اهمیت بسیار این مورد در ارزیابی کارایی محتوا، در اینجا هم توضیحی کوتاه خوا‌هیم داد . 

حتما 
بخوانید: نرخ پرش bounce rate چه می‌باشد و چرا اهمیت دارد؟ 
نرخ پریدن عبارت میباشد از درصدی از یوزرها که وارد صفحه‌ای از سایت شما شده، بعد از آن آن را ترک کرده و دیگر گشوده نمی‌گردند .نرخ پریدن معمولاً نشان‌دهنده آن می‌باشد که محتوای یک صفحه نیازهای استفاده کننده را برآورده نمی‌کند . 

اما این مورد می‌تواند جنبه دیگری هم داشته باشد: احتمال دارد محتوای کاغذ شما دوچندان راضی کننده باشد؛ یعنی استفاده کننده آنچه به دنبالش بوده را همان لحظه در سایت شما پیدا کرده و به سرعت (و اما راضی) از وب سایت شما بیرون گردیده هست . 

یک عدد از راه‌های تشخیص آنکه بد بودن یا خوب بودن نوع نرخ پرش سایت، ارزیابی مقطع سپری گردیده روی وب سایت میباشد . در صورتی‌که این زمان بالا باشد یعنی محتوای وبسایت شما مطالعه شده و در فیس کوتاه بودن این زمان، احتمالاً مخاطبان آنچه را به دنبالش بودند در تارنما شما پیدا نکرده‌اند . 

برای حل مشکلات مربوط به نرخ پرش، بد نمیباشد که باز نیز به تعاریف گوگل مراجعه کنیم . در رخ این که کاربر پیشین از بستنِ صفحه دست کم ۳ دقیقه وقت روی آن گذارده باشد، این واقعه از حیث گوگل پرش اکانت نمیشود . 

شیوه های مختلفی برای نگه‌داشتن استفاده کننده روی کاغذ وجود دارد، از پاراگراف تولید محتوای با کیفیت و به میزان کافی طولانی! همچنین، به کار گیری از لینک‌های داخلی حضور طولانی برهه زمانی کاربر روی سایت شما را تضمین می‌کنند . 

در صورتی که کاربر از صفحه های نتایج موتورهای جستجو به سایت شما آمده باشد، پرش‌های “بد” به گوگل این پیغام را خواهند بخشید که کیفیت محتوای این وبسایت برای سناریو به کاربران کافی نیست و همین ممکن می باشد شما را در صفحه های جستجو به صفحات پایین‌تر هدایت نماید . 

معیارهای 
مربوط به مشارکت کاربر آنگاه از آنکه افراد وارد برگه شما شدند، معمولاً امیدوار می باشید که کاربر بعد از دیدن محتوای سایت، نوعی عکس‌العمل نیز نشان دهد: امتیاز دادن، لایک کردن، درج نظر، مطالعه مطالب دیگر، به اشتراک‌گذاری پست یا این که هر فعالیت دیگری . 

این 
امور برای شما دو سود با اهمیت دارد: 
ارتقاء 
ترافیک سایت‌تان پایین‌تر 
رفتن افراد در قیف بازاریابی شما بسته به نوع وبسایت شما، ارتباط با استفاده کننده می تواند فرم‌های گوناگونی پیدا نماید . ظهور شبکه‌های اجتماعی گوناگون در سال‌های اخیر، رابطه با یوزرها را برای کلیه ما فراوان آسوده کرده است، ولی منطقی به لحاظ می آید که تا حد قابلیت این ارتباطات را در محفظه وب‌سایت خود شکل دهید . 

برای 
این کار برنامه‌ها و پلاگین‌هایی هم وجود دارا هستند که می‌توانید به راحتی به سایت خویش اضافه کنید: 
امتیاز 
دهی رای دادن / امتیاز دادن بسیاری از سایت‌ها که محتوای متنی منتشر می‌کنند، برای کاربران راهی مهیا کرده‌اند تا بتوانند از این طریق به مطالب امتیاز دهند . این امتیاز دادن‌ها قادر است به رخ لایک کردن، ستاره دادن، رای مثبت یا این که منفی دادن یا فرم‌های دیگری باشد . ایده کلیدی اجرای این مدل برنامه‌ها، تشخیص اندازه محبوبیت محتوا هست . 

به طبع 
بخوانید: راهکار محتوای بلند مدت 
بینش 
ها ایده ها (دیدگاه‌ها) نظرات، دیدگاه‌ها یا کامنت‌ها درست همانند یک خنجر دو لبه هستند، البته باز نیز ارزش فراوانی دارا‌هستند . بخش اعظمی از پست‌های وبلاگی احتمالا به خودی خود چندان قابل دقت نبوده‌اند، اما به لطف امکان درج حیث و بحث‌هایی که در آنجا درگرفته، ارزش فراوانی پیدا کرده‌اند . 

هیچ یک از ما دوست نداریم در این قسمت اسپم یا کامنت‌های توهین‌آمیز ببینیم، اما ارائه قابلیت نظردهی به یوزرها قطعاً یکی از بهترین طرق رابطه آفریننده با آنهاست . 

اگر وب‌سایت‌تان با وردپرس عمل می‌کند، فعالیت شما خیلی سهل می‌باشد . صرفا کافی هست قسمت “نظردهی” را فعال نمایید . این امکان را میتوانید در بخش “تنظیمات پیش‌فرض مقاله” پیدا کنید . 

در حالتی که هم از وردپرس به کارگیری نمی‌کنید، به شما پیشنهاد میکنیم از Disqus استفاده نمائید . فیسبوک هم یک افزونه دارااست که به شما امکان درج‌نظرات فیسبوک را در تارنما خودتان را می‌دهد، اما برای استعمال از آن می بایست در فیسبوک حساب کاربری داشته باشید (هرچند این قابلیت به برهان معضلات دسترسی به فیسبوک در کشور ایران چندان موضوع استعمال نیست) . 

بعد از آن از راه اندازی سیستم نظردهی، تعداد کل نظرات هر پست را یادداشت کنید . همچنین، بایستی تعداد جواب‌های مولف مقاله را از تعداد کل کامنت‌ها اندک نمائید تا در ارتباط با مخاطبان به عدد واقعی‌تری برسید . 

میزان دارای فایده دیگری که اینجا می‌توانید از آن استفاده کنید، تعداد کاربرانی هست که همواره پای ثابت نصیب نظردهی می باشند . 

ایده ها کاربران، یک عدد از عواملی می‌باشد که می تواند به شما بگوید آیا واقعاً دارید خوب کار میکنید یا خیر و خوبی . 


لینک‌ها علی‌رغم مشکلات بسیاری که گوگل با لینک‌های اسپم داشته است، آن‌ها فارغ از هیچ ترسی بارها اعلام کرده‌اند که به لینک‌ها اهمیت اکثری می دهند . 

مت کاتس، سرپرست مجموعه وب اسپم گوگل در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که درست میباشد که در دعوا لینک‌سازی سرو صدا دوچندان و اسپمینگ فراوانی وجود دارد، ولی لینک‌ها کماکان استدلال خیلی خیلی مهمی در درجه بندی سایت در نتایج جستجو می‌باشند . 

با در نظر تصاحب کردن این زمینه و اهمیت سئو، مضاعف خوب است که بدانید چه صفحاتی به محتوای شما لینک و پیوند داده‌اند . برای انجام این کار، ابزارهای متنوعی هم در وب وجود دارا هستند . 

دو تا از مهمترین این ابزارها، Fresh Web Explorer برای ارزیابی عملکرد محتوا جدیدتر و Ahrefs (یا ابزار Open Site Explorer) برای محتوای کهن می باشند . برخی از اطلاعات ارائه شده توسط این نرم‌افزارها عبارت اند از انکر تکست لینک‌ها، اقتدار و اعتبار وب سایت یا این که نویسنده‌ای که به شما لینک و پیوند داده است . 

همچنین، با امداد این ابزارها خواهید دانست که کدام یک از لینک‌های شما اسپم می‌باشد . 

معیارهای 
مربوط به شبکه‌های اجتماعی این روزها، اهمیت و گستردگی استفاده از رسانه‌های اجتماعی دیگر نیاز به توضیح ندارد . 
درصورتی که هنوز هم برای برندتان هیچ حسابی در شبکه‌های اجتماعی نساخته‌اید، همین شرایط فعلی دست به کار شوید! 
به طبع 
بخوانید: موفق‌ترین برندهای جهان در کانال های اجتماعی 
پس از ساختن حساب‌ها، مقداری عمده وقت بگذارید و فواید به کار گیری از آن ها و خدماتی که ارائه میدهند را بررسی نمائید . 

در مرحله بعدی، همواره شرایط همت خویش را در شبکه‌های اجتماعی تحلیل کرده و سوابق آن را به فیس هفتگی یا این که ماهانه ثبت نمایید . 

خوشبختانه، اکثر این شبکه‌ها نظیر فیسبوک، لینکدین توییتر و اینستاگرام، ابزارها و امکانات خیر و خوبی برای آنالیز عملکرد محتوا در فی مابین مخاطبان دارا هستند . 

حتما 
بخوانید: بازاریابی و برندینگ در استوری اینستاگرام 
علاوه بر آن، ابزارهایی هم برای ارزیابی آمارها و داده ها مربوط به صفحه ها شبکه‌های اجتماعی شما وجود دارا‌هستند که BuzzSumo یکی از شایسته ترین آنهاست . در‌صورتی‌که هم علاقه‌ای به این نرم‌افزارها ندارید، راه دیگر این میباشد که آمارها و تغییرات را خویش به صورت دستی مستند کرده تا بتوانید شرایط لایک‌ها، نظرات، دفعات به اشتراک‌گذاری محتوا و … . را در ارتفاع مقطع با اعتنا تحت نظر داشته باشید . 

Buzzsumo 
ابزاری برای ردیابی سعی محتوا در شبکه‌های اجتماعی 
ساخت 
معیارهای دلخواه دستکاری یا این که مخلوط هوشمندانه این معیارها با هم، گاهی می‌تواند چهره یی دقیق‌تر از شرایط محتوای شما ترسیم کرده و مسیر رسیدن به هدف ها سازمانی‌تان را برای شما روشن‌تر سازد . 

در 
اینجا یک‌سری ایده متفاوت را آورده‌ایم که ممکن می‌باشد بتوانند به شما در وصال به این هدف ها کمک کنند: 
عمق 
متوسط مطالعه که فرمول آن به شکل (مدت زمان سپری گردیده در صفحه)/(۳۰۰/تعداد کلمات) می‌باشد . 

هر فرد بالغ به طور میانگین در یک دقیقه ۳۰۰ واژه را میخواند . بنابراین، ما می‌توانیم با توجه به تعداد عبارات متن، به آسانی بازه بازه زمانی زمینه نیاز برای مطالعه آن نوشته را حساب و کتاب کنیم . 

دوران بازه زمانی زمینه نیاز با تقسیم تعداد عبارات نوشته بر ۳۰۰ بدست می آید . محاسبه نسبت مدت مدت حضور استفاده کننده به دوران مورد نیاز برای مطالعه متن، می‌تواند به ما نشان دهد که خواننده ما، مطلب را با چه مقدار اعتنا خوانده هست . 

میزان 
اشتیاق این واحد سنجش میتواند نشان دهد مخاطبان شما تا چه حد تشنۀ قرائت مطالبِ دیگر وبلاگ‌تان هستند . بیشترِ ابزارهای بررسی تلاش محتوا به شما قابلیت میدهند تا ملاحظه کنید مخاطبان از چه مسیری به سایت شما آمده‌اند و پس از آن به کجا میروند . 

با به کار گیری از همین ابزارها، میتوانید تعداد مسیرهای جنبش بازدیدکنندگان (شامل دستکم دو پست وبلاگی) را تقسیم بر تعداد کل این مسیرها کنید تا درصدی از یوزرها علاقمندتر وبلاگ‌تان را بدست آورید . 

این فعالیت قادر است برای پیدا کردن پست‌های محبوب‌تر و با بضاعت و توان ساخت خواننده‌گان بیشتر نیز به فعالیت رود . 

مقدار 
استقبال، اندازه پرورش و نرخ تبدیل شبکه‌های اجتماعی معمولاً بیش از یک خط مش برای ارتباط با استفاده کننده دارا‌هستند . شما می‌توانید در فیسبوک یک پست را لایک کرده، به اشتراک بگذارید یا این که درباره‌اش لحاظ بدهید . 

در گوگل پلاس هم عیناً همین تجهیزات وجود دارد، فقط به جای لایک کردن، دکمه ۱+ وجود دارد . در توییتر میتوانید یک توییتر را فیو کنید، زیرش لحاظ خود را بنویسید یا این که آن را ریتوییت فرمایید (به اشتراک بگذارید) . 

مسلما 
بخوانید: چه مقدار عمل در شبکه های اجتماعی برای کسب و عمل ها کافی است؟ 
از 
آنجا که این امکانات ناچیز و بیش در این شبکه‌ها یکسان هستند، می‌توانیم به سه دسته‌بندی کلی برسیم: 
اندازه 
استقبال یا همان اندازه زمینه علاقه بودن محتوا (لایک‌ها در فیسبوک، فیو‌ها در تویییتر و ۱+ ها در گوگل پلاس) میزان 
رویش یا این که تعداد دیده‌شدن‌ها در فی مابین افراد متعدد (به اشتراک‌گذاری‌ها در فیسبوک، گوگل پلاس و ریتوییت‌ها در توییتر) نرخ 
تبدیل یا این که پاسخ به محتوای برند (کامنت‌ها در فیسبوک و گوگل پلاس، جواب‌ها در توییتر) 
نرخ 
تبدیل، برگشت سرمایه و دردسرهای مربوط به قیف بازاریابی قبلاً در این باره کلام کرده‌ایم که به چه شکل معیارهای اتتخابی شما به شما کمک می کنند دریابید تا چه حد در اکنون وصال به اهداف خویش می‌باشید . 
عمده بازاریاب‌ها معمولاً در مرحلۀ بعد، این دو تامل به ذهن‌شان خطور می‌کند: 
انگیزه اینجانب این هست که از محتوا برای تبدیل کردن مخاطبان به مشتری استعمال کنم . 
فقط چطور می بایست تشخیص دهم کدام یک از مشتریان به خاطر محتوا تبدیل به مشتریمان شده‌اند؟ رئیسم مطمئن نمی باشد که بازاریابی محتوایی ارزش امتحان کردن را داشته باشد . به همین خاطر، باید به او نشان دهم که سرمایه‌گذاری روی محتوا چه فواید و برگشت‌هایی خواهد داشت . 
ارزیابی نرخ تبدیل و رجوع و برگشت سرمایه فعالیت آسانی نمی‌باشد . این کار مطلقا قیمت انجام دادن را دارااست البته باید بدانید اعداد و ارقام بدست آمده در انتهای فعالیت چندان دقیق و قابل اطمینان نخواهند بود . 

برای مثال به قیف بازاریابی تامل کنید: عمده محتوایی که تولید میکنید در نصیب بالای قیف قرار می‌گیرند و مشتریانی را جذب می کنند که ممکن است هیچ وقت نام کمپانی شما را هم نشنیده باشند . 

مسلما 
بخوانید: قیف بازاریابی Marketing Funnel چیست؟ 
برای رابطه دادن تبدیل‌ها به محتوا، شما بایستی تک‌تک مشتریان را (از بالا تا تحت قیف) رصد فرمائید . این فعالیت سوای ارتباط برقرار کردن با تک‌تک مشتریان ممکن نخواهد بود . 

اکثری از این مشتریان ماه‌ها یا حتی سال‌ها را در بخش‌های بالایی قیف میگذرانند . کوکی‌ها هم معمولاً بخش اعظم از ۳۰ روز استمرار نمی‌آورند . بیشتر اوقات، مخاطبِ محتوا قرار نمیباشد از ما خرید کند . رابطه دادن محتوا با نرخ تبدیل هم معمولاً ظریف نمیباشد . 

در صورتیکه محتوای شما ۱۰ مشتری دارای تعهد تولید کند که سال‌ها با شما یار باشند، قطعاً بهتر از آن خواهد بود که ۱۰۰ مشتری غیر دارای تعهد ساخت شوند که تنها یک توشه از شما خرید کنند . به این دلایل می باشد که می گوییم این اعداد و ارقام چندان صحیح نخواهند بود . 

البته در هر چهره این گفته هم به این مفهوم نمی باشد که این اعداد بی اهمیت می باشند . چه بسا در حالتی که اضطراری باشد این نتایج را با حدس و گمان بدست آوریم، بهتر از آن می‌باشد که هیچ کاری نکرده باشیم . خوشبختانه، گوگل آنالیتیکس برای این جور از محاسبه کارایی محتوا هم شیوه های خیر و خوبی پیش پای ما گذارده میباشد . 

در‌صورتی‌که در Google Analytics وارد بخش Conversion شوید، در بخش Attribution صفحه‌ای وجود داراست به نام Model Comparison که یک سری رویه برای اندیشه کردن به چگونگی ارتباط محتوا و تبدیل در اختیار ما قرار می دهد . 

تحلیل 
نرخ تبدیل در گوگل آنالیز 


شما می‌توانید روی آخرین تعامل فعالیت نمائید زیرا در آن برهه زمانی بوده که شخص تبدیل به مشتری گردیده میباشد . اولین تعامل نیز اهمیت دارد چون شروع رابطه مخاطب با شما بوده می‌باشد . 

ممکن می‌باشد روی نوع رابطه خطی عمل فرمایید که در آن، همگی روند از ابتدا تا انتهای عمل ارزش یکسان خواهند داشت . مدلی نیز وجود دارااست که در آن به قدم‌های پایان نسبت به اولی‌ها قیمت بیشتری داده می‌گردد . 

از هر یک از این روش‌ها که برای محاسبه تلاش محتوا استعمال کنید، اصلی‌ترین فایده‌اش این می باشد که اعداد به دست آمده برای شما معنی‌دار خواهند شد . 

فقط به یاد داشته باشید که کاملاً ارگانیک می‌باشد که رابطه دربین محتوا و نرخ تبدیل چندان توسط دیگر افراد ادراک نشود . 

گزارش‌گیری 
و گزارش‌دهی: بسته‌بندی ارزیابی تلاش محتوا و ارائۀ آن به دیگران تنظیم و ارائه گزارش کار، سال‌هاست که یکی از بخش‌های سخت و کسل‌کننده در هر شرکت و کسب و کاری می باشد . گزارش‌دهی یعنی دردسر . 

گزارش‌دهی یعنی به ناظران و منتقدان نشان دهید که دارید فعالیت خویش را به صحت انجام می‌دهید . به همین خاطر، تحویل دادن یک نسخه چاپی از گزارش‌های گوگل آنالیتیکس به مدیران کمپانی احتمالاً چندان اثر گذار نخواهد بود . 

در صورتی که کارتان گزارش‌دادن است، باید سعی فرمایید گزارش‌هایتان نه تنها مختلف و چشمگیر باشند، بلکه مدیران شما با تمام وجود مشتاق دیدن آنان باشند . 

در 
ادامه توضیح خوا هیم اعطا کرد چطور این فعالیت را انجام دهید: 
گام 
اول: بدانید با چه کسی کلام می‌کنید مدیریت عاملان، مدیران مالی، مدیران بازاریابی و دیگر اعضا، مدام نسبت به گزارش‌ها عکس‌العمل‌های متفاوتی خواهند داشت، مگر آنکه همگی در یک گرد‌همایی نشسته باشند و گزارش‌ها را با نیز نظارت نمایند . 

در هنگام تهیه و تنظیم گزارش، عملکرد کنید خود را به جای طرف پیش‌روی گذاشته و لحن و داده ها موجود در نوشته را با اعتنا به آن شخص تهیه و تنظیم فرمایید . 

اهداف کسب و کاری دارای اهمیت آن افراد چه هستند و کاری که انجام می‌دهید چگونه به آن‌ها در رسیدن به آن اهداف یاری می‌کند؟ به عبارت دیگر، چه چیزی به آنان نشان خواهید اعطا کرد که تا آنها نیز بتوانند به بالادستی‌های خودشان نشان دهند؟ برای جواب به این سوال اعتنا مضاعف زیادی داشته باشید . 

قدم 
دوم: از آن ها بپرسید چه چیزی برایشان اهمیت داراست و مایل میباشند چه جور داده‌هایی را مشاهده کنند در حالتی که واجب است، چانه بزنید . گهگاه اوقات، اشخاص نمی‌دانند چه چیزی واقعاً اهمیت دارد . و در این صورت، وظیفه شماست که این موردها را به آن ها یادگرفتن دهید . 

فهرستی از آنچه آن‌ها می‌خواهند تهیه و تنظیم کرده و در تهیه گزارش خود از موردها داخل این فهرست، استعمال نمائید . 

گام 
سوم: مطمئن گردید محتوایی که ایجاد می‌کنید با هدف ها سازمانی‌تان سازگاری دارد وقتی که مدیران، لیست چیزهایی که در گزارش می‌خواهند به شما تحویل می‌دهند، احتمالاً در مواقعی به خاطره این مسئله خواهید زمین خورد که قسمت‌هایی از محتوای شما در راستای وصال به اهداف اداره نبوده می باشد . 

یک عدد از قسمت‌های با اهمیت شغل شما، به عنوان خالق محتوا، این هست که با نشر محتوا سعی بازاریابی سازمان را بهبود دهید؛ پس در همگی مراحلِ کار مطمئن گردید که اهداف و محتوا در یک راستا می باشند . 

مسلما 
بخوانید: چه‌گونه با ساخت محتوا مشتری تازه پیدا کنیم؟ 
گام 
چهارم: یک داشبورد تولید کنید داشبورد شما چه صفحه‌ای از گوگل آنالیتیکس باشد، چه یک پوشه اکسل و چه ابزار دیگری که در وب پیدا کرده‌اید، بایستی بتواند در هر زمان، آخرین داده ها کلیدی را سناریو دهد . 

با این کار، در فیس فراخواندن‌تان به یک گرد هم آیی مدیریتی جهت ارائه گزارش، هیچ مشکلی نخواهید داشت . 

در چهره لزوم، چه بسا ساخت یک‌سری داشبورد مخصوص جهت ارائه به چندین گونه مخاطب متفاوت هم، دارای منفعت خواهد بود . به خاطره داشته باشید بهتر می باشد داده‌ها و اطلاعات باطن این داشبوردها را همواره در لحظه به‌روز فرمایید تا در زمان‌های واجب در گیر ایراد نشوید . 

حرف 
آخر: هر 
یک‌سری وقت یکبار، هر چه تا به اکنون گفته‌ایم را بی‌خیال شوید! 
در معاش واقعیتی میباشد که درباره بازاریابی محتوایی هم صحت می‌کند: سوای آزمایشِ ایده‌های نو و خرابکاری‌های احتمالی، بسیاری از فرصت‌ها و موفقیت‌ها را از دست خواهید بخشید . 
به گفته استیو جابز: 
“آدم‌هایی که آنقدر کم عقل می‌باشند که تامل میکنند میتوانند دنیا را تغییر دهند، دقیقاً همان‌هایی‌اند که موفق به انجام این عمل میشوند .” 

در صورتی‌که دست ناچیز همت می کنید کاری انجام دهید که به نظر شما سود می‌دهد، شکست‌ خوردن هیچ اشکالی ندارد . 

یان لوری از شرکت Portent، در این باره سه نکته دیدنی را مطرح کرده می باشد . 
با نیز می‌خوانیم: 
صرفا %۷۰ محتوای ما بایستی استاندارد، قانونمند و شسته رُفته باشد . تهیه و تنظیم و نشر این محتوا می بایست تا حدودی محافظه‌کارانه و طبق قانون ها و هم خوانی با سئو انجام پذیرد . 
۲۰% محتوای ما خوب تر است از این وضعیت مسافت بگیرد . استانداردهای کلی می بایست رعایت شوند . اندکی قلقلک دادن ذهن مخاطب با مطرح کردن موضوعات متفاوت‌تر یا سروصدا برانگیز، ریسک خود را دارد، ولی پتانسیل خیر و خوبی برای موفقیت‌های جدید خواهد داشت . 
۱۰% محتوای ما می بایست تماما نوآورانه بوده و از فرم‌های قبل محتوا مسافت بگیرد . انتشار این دسته محتوا ریسک قابل توجهی داراست و معمولاً هم جواب نخواهد داد؛ البته در فیس موفقیت، درهای تازه‌ای را به روی شما خواهد گشود که می توانند به موفقیت‌های قابل توجه سبب شوند . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد و سئو مشهد و بهینه سازی سایت و بهینه سازی سایت درمشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 306 تاريخ : چهارشنبه 21 شهريور 1397 ساعت: 16:33

سئو درمشهد 

سرویس ها 
مهم ترین هدف سئو یا بهینه سازی سایت در هر کسب‌وکار آنلاین ارتقا درجه وبسایت در گوگل و و بالا بردن رنک تارنما در بقیه موتوهای جستجو میباشد . خدمات سئو در واقع راه و روش درست استراتژی برای افزایش و بالا بردن رتبه سایت در سرچ موتورهای کاوش می‌باشد و به ارتقاء عناصر حیاتی یک سایت در نتایج موتورهای کاوش همانند گوگل می پردازد به چهره کلی می‌توان نتیجه گرفت که در شرای بالا وارد شدن درجه وبسایت در گوگل نتیجه‌ بخش باشد در سایر موتورهای جستجو نیز درجه مناسبی آن تارنما دریافت می‌نماید . SEO یا به فارسی بهینه سازی وب سایت فرایند آسانی نیست و مستمند حوصله ، علم و تجربه می‌باشد . 

با 
با صرفه سازی سایت و سئو وبسایت شاهد رونق کسب و عمل خود باشید سئو تارنما و بهینه سازی وب سایت برای هر کسب و کاری بسیار دارای اهمیت و اضطراری است . برای سئو کردن سایت بایستی مدیران و نویسندگان وبسایت فاکتورهای بسیاری را رعایت نمایند تا بتوان به شکل اصولی و سازماندهی بر اساس استانداردهای جهانی، تارنما را در نتایج و جستجوی گوگل باصرفه سازی نمود و سبب ساز ارتقا درجه تارنما و کسب رتبه ابتدا موتور جستجوی نظیر Google شد . بهبود سئوی یک وبسایت عمل زیاد فنی می باشد که نیاز به دانش به‌روز و تجربه مضاعف می‌باشد، و فقط ارتقاء سئو سایت و کسب سکو در صفحه نخستین گوگل کافی نمیباشد و بایستی هر روز به دنبال خوبتر شدن تارنما از جنبه های مختلف بود این دستور جدا از آنکه به بالا بردن مرتبه در گوگل کمک اکثری مینماید قادر است به شما در جهت ارتقا رونق کاری و همینطور به حفظ جايگاه سایت تاثیر مثبت بگذارد . البته فراموش نکنید که به همین ادله رقبا نیز همچون شما در سعی برای بالا بردن جايگاه وب سایت در گوگل و کسب لینک و پیوند های برتر در آن عملکرد نقطه پایان ناپذیری را صورت میدهند . 

فرایند 
پیشنهاد SEO ارسال 
درخواست رایگان جهت محاسبه تارنما و لغت ها حساس مد لحاظ شما از طریق فرم تحت همین صفحه ارزیابی 
طراحی وب سایت شما و ساختارهای کلی آن و همینطور کلمه ها اصلی بوسیله کارشناسان و مشاوره در این‌باره با شما اعلام 
قیمت و هزینه SEO تهیه و تنظیم 
یک قرارداد دستکم ۲ ماهه برای انجام پروژه (مدت بازه قرارداد بستگی به سختی و رقابتی بودن عبارات مهم دارد) استارت 
اقدامات واجب جهت ارتقای رنک وب سایت بوسیله کارشناسان و انتخاب جلسات گروهی با شما وارد 
فازهای اجرایی شدن با شما سئو 
کردن وبسایت و کسب درجه های برتر در موتورهای جستجو مشاوره 
و انتقال یک سری راهبرد به شما و همینطور یادگرفتن سئو جهت مراقبت سکو در دراز مدت کسب 
رضایت شما و افتخار همکاری‌های بخش اعظم در آینده بعضا 
از فاکتورهای ما جهت سئو و افزایش درجه وب سایت در گوگل مجموعه 
میزفا نزدیک به صدها فاکتور دوچندان حیاتی و کاربردی در جهت سئو کردن و باصرفه سازی وب سایت شما و افزایش رتبه وب سایت در گوگل در حیث داراست که برخی از این فاکتورها به صورت کلی عبارت‌اند از: 
نظارت 
سایت و نظارت خلل ها ساختاری و کدنویسی قالب سایت و ارائه راهکارهای عملی برای بهبود آنها ارتقاء 
سرعت بارگذاری سایت و باصرفه سازی داخلی آن آنالیز 
و محاسبه انواع لغات کلیدی و تعیین مناسب‌ترین‌ها آنالیز 
محتواهای جان دار در وبسایت و مشاوره در تولید محتوای مناسب نظارت 
حالت برندینگ وب سایت و مشاوره در زمینه بازاریابی اینترنتی و برندسازی بررسی 
موقعیت سایت در شبکه‌ های اجتماعی و ارائه تکنیک های موثر جهت تقویت و افزایش بازدید در این شبکه‌ها بهبود 
نرخ دفع کاربری وب سایت با به کارگیری از تکنیک‌های سئو ارتقا 
رتبه وبسایت در گوگل و قرار دادن سایت در صفحه اول گوگل ساخت 
راه‌کارهای کاربردی در جهت ارتقا ترافیک هدف‌دار در زمان‌های خاص تشکیل 
تعداد جلسات مشاوره‌‌ای در مورد بهبود و ارتقاء جايگاه و سئو سایت فراگیری 
سئو به مدیر تارنما و زیرمجموعه های آن روش‌های 
کاربردی جهت ارتقاء CTR آنالیز 
و تحلیل ظریف رقبا و ده‌ها فاکتور دیگر

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد و سئو مشهد و بهینه سازی سایت و بهینه سازی سایت درمشهد, سئو حرفه ایی , نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 600 تاريخ : سه شنبه 20 شهريور 1397 ساعت: 14:35

طراحی اپلیکیشن در مشهد
پباده سازی و تولید اولی نرم افزار گوشی میتواند چالش‌برانگیز باشد . به خواسته ارائه‌ی یک بینش اجمالی در قضیه این فرآیند، آن را در ۱۲ گام به چهره راهنمای مقدماتی خلاصه کرده‌ایم . این مطلب به بخش دوم این فرایند اشاره مینماید و مراحل ۷ تا ۱۲ را دربرگیرنده می‌شود . خوبتر می باشد قسمت اول این مقاله را نیز مطالعه کنید . در نصیب نخستین روند اولیه تا ششم را مسئله نظارت قرار داده‌ایم . 

ابتدا خلاصه‌ای از پروسه پیشین را ارائه می‌دهیم: شما یک ایده دارید، ایده‌ی خود را بر روی یک صفحه طراحی می‌کنید و برای آن یک وایرفریم قابل تست ایجاد میکنید . هر چند ممکن هست در این سطح حس نمائید که عمل شما نسبتاً تمام شده است، اما در حقیقت، مراحل با اهمیت در این مرحله آغاز می شود . 

مرحله‌ی ۷- back end نرم افزار خود را تولید نمائید . 
حالا که اپلیکیشن شما به خیر تعریف شده است، بازه زمانی آن رسیده تا back end اپلیکشن خود را تولید کنید . توسعه‌دهنده شما بایستی شیوه اندازی سرورها، پایگاه داده‎ها ، API ها و راه‌حل‌های ذخیره‌سازی را مقدمه کند . 
مسئله‌ی حیاتی دیگر در لیست انجام شغل های شما در این مرحله، ثبت‌نام اکانت کاربری دولوپرها در بازارهای مربوط به اپلیکیشن‌هایی است که شما در حال گسترش آن می باشید . تایید شدن اکانت کاربری شما ممکن هست تعدادی روز طول بکشد (که این موضوع بستگی به دسته پلتفرم دارااست ) و این عمل نباید در لحظات آخر انجام شود . 

مرحله‌ی ۸- ظواهر نرم افزار خود را طراحی فرمائید . 
وظیفه‌ی طراح شما در حال حاضر، ساخت نسخه‌ای با وضوح بالا با اعتنا به وایرفریم‌های قبل شما میباشد . 
در این مرحله، اعتنا به نظرات آزمایش‌کنندگان در زمینه نمونه آزمایشی شما از اهمیت بخش اعظمی برخوردار می‌باشد . در نهایت، انگیزه شما، تولید اپلیکیشنی هست که کاربر مورد لحاظ شما از آن استفاده کند، بنابراین، بازخورد آنان می بایست شما را به سمت تولید شایسته ترین رابط کاربری سوق‌دهی نماید . 

مرحله‌ی 
۹- مجددا آزمایش فرمائید (بله مجددا) زمانی که طراح شما، طراحی ظواهر نرم افزار شما را به نقطه پايان رساند، بایستی توشه دیگر اپلیکیشن خویش را تست کنید . تفکر نکنید که با توجه به تمام کارهایی که انجام داده‌اید، درحال حاضر فراهم هستید . برای او‌لین بار، شما کانسپت نرم افزار حقیقی خویش را به طور بی نقص و در جای صحیح آن در اختیار دارید، تمامی تصاویر گرافیکی در جای مطلوب خویش قرار گرفته‌اند، و متن‌های قضیه نیاز هم هماهنگ با آن‌ها در محل موضوع نظر خویش قرار دارا‌هستند . و این موضوع به این معناست که شما بالاخره می توانید اپلیکیشن خود را آن طور که می بایست و شاید امتحان نمائید . 

اپلیکیشن خویش را امتحان کنید، دو برنامه‌ی مناسب برای این فعالیت Solidify و Framer نام دارند . این برنامه‌ها به شما اذن میدهند تا طرح‌های نرم افزار خود را وارد برنامه کرده و در جایی که حتمی می‌باشد لینک‌های قضیه نیاز را برای آزمایش نقایص نرم افزار خویش از صفحه‌ای به صفحه‌ی دیگر برای امتحان قرار دهید . 

این تراز را با مرحله‌ی ۶ اشتباه نگیرید . در آن تراز هدف اصلی ساخت ظاهر ابتدایی نرم افزار شما بود . البته در این مرحله، شما طرح‌های حقیقی وواقعی را اجرا کرده و آنان را فعال می‌سازید . 

مرحله‌ی ۱۰- تجدیدنظرهای خویش را انجام داده و به ساختن ادامه دهید . 
هنگامی 
که شما امکان انجام آزمایش

طراحی اپلیکیشن در مشهد

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, طراحی اپلیکیشن, طراحی اپلیکیشن اندروید, طراحی حرفه ایی اپلیکیشن, ios , طراحی اپلیکیشن ارزان در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 565 تاريخ : سه شنبه 20 شهريور 1397 ساعت: 14:17

طراحی سایت در مشهد

کافی می‌باشد شما نیز برای شیوه اندازی و یا این که تغییر تحول وب سایت خود به دنبال اشخاص و یا کمپانی های فعال در مورد پباده سازی تارنما بگردید تا آنچه در ادامه می خوانید برایتان ملموس خیس باشد . امکان ندارد با کسی وارد صحبت گردید و نسبت به بها و تخصص هایی که در قضیه طراحی تارنما دارند خویش را خوب تر و برتر از سایرافراد ندانند! در این در بین صرفا چیزی که باقی می ماند بلاتکلیفی صاحبکار برای پیدا کردن شایسته ترین تعیین میباشد . 

موارد مسئله گزینش زیاد می‌باشند . طراحی سایت ارزان که می تواند تنها با مبلغ 50 .000 تومان انجام شود تا طراحی وبسایت هایی که با مبالغ سنگین وزن و غیر قابل مقایسه انجام خواهد شد . 
هم اکنون شایسته ترین گزینش کدام می باشد؟ آیا اساساً تفاوتی در میان این موردها وجود دارد؟ آیا وب وب سایت هایی که با کمترین مبلغ ممکن طراحی می شوند هم کاربرد و عملکرد اضطراری را دارااست و ما را در ناکامی رقبا پیروز خواهد کرد؟ آیا پباده سازی سایت با بها های بالاتر دلیل و نتایج مختص و متفاوتی در بر خواهد داشت؟ 
اینجانب به تیتر یکی از سابق ترین اشخاص فعال در این میدان در کشور ایران و مدیریت بازاریابی یک کمپانی فن ایی در همین قضیه معتقدم که پیش از دقت به ارزش ها می بایست به فرآیند انجام فعالیت برای طراحی وب سایت خویش توجه فرمایید . داشتن یک اینترنت تارنما درآمدزا و اثر گذار چیزی فراتر از طراحی وبسایت و زیبایی های ظاهری و حتی امکاناتی می باشد که اینترنت تارنما شما در اختیار کاربر قرار می دهد . 
در این بازار برخی از ارزش های بالا، از قضا برخلاف یقین عموم که هیچ گرانی بی دلیل نیست، بی دلیل میباشند و شرکت طراح تارنما فقط شما را با وعده ها و عهد های بی پایه که هیچوقت به سطح کار نخواهد رسید دچار آشفتگی خواهند کرد! 
آنچه می بایست شرکتی که طراحی سایت و توسعه وب وبسایت شما را به عهده می گیرد دارا باشد به به عبارتی صورتی هست که ما در اروپــل انجام می دهیم . 

 

قدم 
اول پیش از طراحی سایت، تعیین استراتژِی است: 
آخرها سال 1386 بود که خبرنامه اعتماد مذاکره ای با اینجانب در موضوع پروژه های تحت وب انجام داد که در آن مذاکره عنوان شغلی من، استراتژیست اینترنت درج شده بود . ممکن است هضم چنین عنوانی در آن سال برای بخش اعظمی دشوار بود . به همین یاد سیل انتقادات به سوی اینجانب رجوع و برگشت . ولی روز جاری پس از عبور کرد یکسری سال از آن گفتمان نیاز به استراژیست های پروژه های وب بیشتر از گذشته احساس می شود و متاسفانه هنوز جای این متخصصین در صنعت اینترنت مرزوبوم خالی هست . از همین رو بعید می‌باشد که کمپانی های طراح سایت، پیش از طراحی سایت شما به دنبال تنظیم یک راهکار توانمند و درآمدزا برای شما باشند . 

در 
اولیه قدم شرکتی که طراحی وب سایت شما را عهده دار هست می بایست راهکار در موردها تحت به شما ارائه دهد: 

تحقیقات برای لغت ها کلیدی 

قواعد کلی برند (Brand) 

پیدا کردن نام و نشان دارای اهمیت یوزرها (مشتریان آنلاین) جامعه هدف 

استراتژی های بازاریابی 


قدم 
دوم پیش از طراحی سایت، تدوین کردن برنامه و پلن کاربردی است: 

تهیه پلن معماری اطلاعات 

تهیه و تنظیم پلن نقشه تارنما و راه و روش اتصل و ارتباط هر ورقه به دیگر صفحه ها درون وب سایت 

وب سایت کادر شامل: 
انتخاب 
قابل انعطاف افزار مدیر محتوی وبسایت (CMS) بانک 
داده ها (Data Base) فضای 
میزبانی (Web Hosing) - 
تعیین گونه گرافیکی برای طراحی سایت 

تدوین کردن طرح پیاده سازی و اجرایی کردن پروژه 

رعایت هویت مارک (Brand) 


سومی 
قدم مربوط طراحی سایت، ایجاد اسم دارد که از اجزا تحت تشکیل می شود: 

طراحی گرافیکی سایت 

به کار گیری از منش نامه های آبشاری (CSS) و XHTML دارای اعتبار و صحیح 

برنامه نویسی و مهیا سازی نرم افزار مدیر محتوی وبسایت (CMS- Content Management System) 

پیاده سازی عناصر عملکرد 

پباده سازی و نظم منشا داده ها و خزانه اطلاعاتی 

انجام آزمایشات اولیه، برطرف کردن باگ های احتمالی 

اجرایی کردن و در دسترس گذاشتن اینترنت سایت 


اسم 
چهارمی قدم برای فایده برداری اثرگذار از پباده سازی وب سایت انجام شده، بسط و پیشبرد می باشد که اجزا آن عبارتند از: 

ایندکس کردن صفحه ها در موتورهای جستجو 

باصرفه سازی موتورهای کاوش (SEO) 

اطلاع رسانی از روش کمپین های بازاریابی ایمیلی 

تحقیقات برای کلمات کلیدی و بازبینی در آنها 

بازاریابی کانال های اجتماعی 
هم اکنون با آنچه در این مطلب ی مختصر گفته گردیده می توانید به صحت برای پباده سازی تارنما خود، شایسته ترین کمپانی و یا فرد موجه و رشته ای را پیدا کنید . اما به یاد داشته باشید، برای تغییر پباده سازی گرافیکی و ظاهری اینترنت وب سایت خود همیشه می توانید اقدام کنید، البته آنچه با تغییر‌و تحول شما را به معضل های مضاعف و افول فروش از طریق وب وب سایت و از در بین رفتن صفحات ثبت گردیده وب وبسایت شما در موتورهای کاوش می شود، چهار تراز ای می‌باشد که در بالا به وضوح برای شما شرح داده شد . 
پس چرا همین اکنون در ازای پرداخت هزینه ای عمده به دنبال تاثیری خوبتر نمی روید و در صورتی که حاضر به انجام سرمایه گذاری در اعداد و ارقام درخور اعتنا میباشید چرا به دنبال شایسته ترین ها نمی گردید؟ 

طراحی سایت در مشهد

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت, سایت, طراحی سایت فروشگاهی , نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 312 تاريخ : سه شنبه 20 شهريور 1397 ساعت: 13:32

سئو در مشهد
سایت چقدر بازه زمانی می برد؟ 
20 اسفند, 1396 زمانی نوبت به سئو وبسایت می رسد، کلیه خواستار کسب نتایج پر سرعت می‌باشند و عشق و علاقه مندند که در مدت اندکی درجه های اول گوگل را در نتایج کاوش از آن خویش نمایند . بسیاری از صاحبین وب وبسایت ها انتظارات نام معقولی داشته و تصور می نمایند که با استعمال از سئو، یک شبه می توانند به فیض رسیده و به درجه های بالایی گوگل دست یابند . اما حقیقت ماجرا اینست که سئو نیاز به بازه داشته و عملکرد زیادی را می طلبد . 

اضطراری اعتنا هست که سئو یک انگیزه نیست، به جور ای که بتوان آنگاه از طی زمانی به آن رسیده و دیگر نیاز به آن نباشد . سئو سرمایه گذاری بر روی تارنما بوده و همواره نیاز به اعتنا مبرم دارااست تا نتایج به دست آمده پایدار بمانند . در موقعیت کلی دست اندرکاران متعددی بر روی زمان بازه انجام سئو تاثیر گذارند . 

به طور متوسط سئو یک تارنما می تواند از یک ماه تا شش ماه ادامه داشته تا نتایج قضیه انتظار کسب گردد . بعضا از صاحبین اینترنت وب سایت ها اذعان کرده اند که نتایج سئو وب سایت را در یک ماه نیز مشاهده کرده اند . بعضی دیگر نیز گفته اند که مشاهده نتایج ابتدایی سئو در وب سایت آنان شش ماه طول کشیده هست . 

با این حال دوران زمان کسب فیض از سئو به تعدادی فاکتور متعلق می باشد . از جمله این فاکتورها می توانایی به سن و اعتبار سایت و همچنین پنالتی بودن یا نبودن آن اشاره کرد . 

هیچ روش جادویی برای سئو وجود ندارد . سئو نیازمند زمان، برنامه ریزی و تنظیمات دوباره تارنما برای کسب مرتبه خوبتر و ترافیک بیشتر داراست . در صورتیکه به دنبال نتایج زیاد پرسرعت هستید، بایست خدمتتان پهنا کنیم که این مدل راه ها همواره پس از مدتی منجر به جریمه شدن تارنما از طرف گوگل می گردد . گوگل با به کار گیری از الگوریتم های خود نسبت به افزایش پر سرعت جايگاه سایت ها مشکوک شده و در صورت تایید به کار گیری آنها از راه های کلاه سیاه، آن‌ها را با جریمه های سنگین رو به رو می نماید . 

برای کسب بهترین مقام و داشتن بهترین عملکرد نیاز می باشد که به تفکر رویکرد های بلند دوران بوده تا پس از کسب نتیجه ایده ال، جایگاه وبسایت استوار بماند . 

در ادامه این مقاله به بیان فاکتورهایی می پردازیم که بر روی بازه بازه زمانی انجام سئو تاثیر گذارند . 

اعتبار 
و سن اینترنت سایت با این‌که تاثیر سن دامنه از طرف گوگل زیاد قلیل گزارش گردیده است، البته پژوهش ها زیادی نشان می دهند که دامنه های سن دارتر، تاثیرات سئو را نسبت به دامنه های جدید سریعتر می پذیرند . 

طبق گفته مت کاتس، تفاوت بین یک دامنه با عمر شش ماهه با یک دامنه یک ساله چیز متعددی نمیباشد . تا زمانیکه وب وب سایت شما فعال بوده باشد، سپس از گذشت تعدادی ماه می توانید مطمئن باشید که آن را در نتایج جستجوی گوگل مشاهده خواهید کرد . 

با این هم اکنون دامنه ها و وب سایت های جدید معمولا دوران بیشتری را نسبت به دامنه های قدیمی خیس نیاز داند تا نتایج سئو را مشاهده کنند . علت این موضوع هم می بضاعت به تعداد بک لینک و پیوند های وب سایت های قدیمیتر و اعتماد بیشتر به آن‌ها نسبت داد . سایت های تازه تاسیس هیچ گونه بک لینکی نداشته و مطمئنا رقابت آن ها با تارنما های کهن تر مشقت بار خیس خواهد بود . 

بعضی از سایت های جدید تاسیس به همین یاد دست به خرید بک پیوند های بسیاری می زنند تا این خلا را جبران نمایند . احتمال دارد هم به چهره فوری نتایج خیر کسب می کنند، اما این مورد از مصادیق فریب گوگل محسوب شده و جز راه و روش های درست سئو نمی باشد . رویه های درست کسب بک لینک نیاز به دوران داشته و برای مشاهده نتایج همت زیادی را می طلبد . به علاوه با گذر کرد زمان و سن دار خیس شدن سایت، اعتبار لینک های داخلی آن نیز بیشتر گردیده و تاثیر سئو را بخش اعظم نیز می نماید . به این ترتیب برای مشاهده نتایج سئو، پاره ای صبر به خرج دهید . 

رفع 
خطاها، مشکلات هاست و جریمه های گوگل یک عدد از مسائلی که در فرآیند سئو تارنما وجود داشته و آن را وقتگیر می کند، حل مشکلات داخلی تارنما می‌باشد . خواسته ما مشکلاتیست که بر روی سئو سایت تاثیر منفی می گذارد و از گزاره آن ها می توانایی مشکل‌ها هاست اشاره کرد . بسته به خلل ها وب سایت مانند خطاهای 404، ریدایرکت های 301 و باصرفه سازی های نامعتبر، مشاهده گردیده که پس از رفع آنها و گذشت دو الی سه هفته، درجه تارنما مضاعف ارتقاء یافته می باشد . با این حال دقت دشته باشید که گوگل تمام صفحات وبسایت را یکباره ایندکس نمی نماید و تغییرات به وجود آمده دربرگیرنده صفحاتی خواهد بود که در اولویت فراتر گوگل برای ایندکس قرار دارا هستند . 

دیگر مشکل‌ها شایع وب سایت ها مربوط به پایش صفحات و فولدر robots .txt میباشد . فایل های نقشه های سایت، .htaccess و web .config هم از جمله این دسته فایل ها می باشند که پتانسیل تولید مشکل زیادی دارا‌هستند . اکثر وقت ها مواقع و آنگاه از حل مشکل این گونه فولدر ها، نتایج آن به چهره خیلی پرسرعت چشم می شوند، اما مدام اینگونه نمی باشد . 

به تیتر نمونه در صورتی‌که فقط یکسری پیوند در نقشه تارنما را به روز رسانی کنید، تغییرات موردنظر را در یک هفته مشاهده خواهید کرد، البته در صورتیکه تعداد لینک ها مضاعف زیاد باشد، مشاهده تغییرات چندین هفته دوران نیاز داراست . همینطور تارنما های قدیمی تر به ویژه آنهایی که دارای بک پیوند بیشتری میباشند سریعتر نزد موتورهای جستجو به روز رسانی شده و مشاهده نتایج سئو به برهه زمانی کمتری نیاز دارااست . 

پباده سازی 
وبسایت مطابق با استاندرادهای سئو، ساختار و معماری سایت یکی از قسمت های مضاعف تاثیر گذار بر روی رتبه و ترافیک سایت، طراحی، پلتفرم و ساختار یو آر ال آن است . همگی این مورد ها بر روی سئو تاثیر گذارند و جز مواردی می باشند که می بایست قضیه تحلیل قرار گیرند . شما می بایست از وجود ساختار صحیح در اینترنت سایت اطمینان حاصل فرمائید . این قضیه مشتمل بر تعیین سیستم رئیس محتوای مطلوب و مطابق با استانداردهای گوگل هم می‌باشد . 

واکنشگرا بودن وبسایت نیز از گزاره مواردیست که در سئو فراوان حیاتی است، چرا که نیمی از جستجوهای اینترنتی از طرز دستگاه های گوشی انجام می شود . بدین ترتیب به یک مقدار بایست بر روی ورژن های دسکتاپ و گوشی وبسایت وقت بگذارید . علاوه بر این 90 درصد کاربران وب اعلام کرده اند که از دستگاه های با سایزهای گوناگون برای مرور صفحات به کار گیری می نمایند . بدین ترتیب با استفاده بردن از یک طراحی واکنشگر می بضاعت و توان مطمئن شد که سایت در تمام دستگاه ها درست سناریو داده می شود . 

همچنین فاکتورهایی مثل حجم فایل های جاوا اسکریپت و CSS هم در سئو وب سایت تاثیر گذارند . خوبتر هست حجم این فایل ها اندک بوده و تا آنجا که ممکن می باشد آن ها را از منابع داخلی سایت بارگذاری کرد . 

گزینش 
عبارات دارای اهمیت و بررسی رقبا بررسی رقبا در اکثر زمان ها موارد دست ناچیز گرفته می شود . با نظارت رقبای خویش که همواره در نتایج جستجو قرار دارا هستند می توانید تا حدودی پرده از رازهای آن‌ها بردارید . شیوه های مثبت آن ها را در وبسایت خویش به کار برده و با بررسی لغات اصلی کسب و فعالیت خود، دست به تعیین های درست بزنید . محاسبه لغت ها دارای اهمیت می تواند فراوان زمانبر بوده و بر روی برهه زمانی انجام پروژه سئو تاثیر گذار هست . همینطور هرچه کلمه مهم شما سخت خیس باشد، مطمئنا زمان شما برای کسب سکو خوب در آن، بخش اعظم خواهد بود . 

راهکار 
ایجاد محتوا طبق مطالعاتی که توسط وبسایت Kapost انجام شده، بازاریابی محتوا می تواند موجب ارتقا حداقل 8 درصدی ترافیک سایت گردد . ولی در اغلب مورد ها مشاهده می شود که این مقدار زیاد اکثر نیز خواهد بود . کلیه ما می دانیم که محتوای با کیفیت همیشه در صدر نتایج کاوش خواهد بود و از این رو می بایست برهه زمانی متعددی را برای ساخت محتوا صرف کرد . 

در صورتیکه تارنما شما دارای محتوای دارای ارتباط و با کیفیتی نباشد، راه و روش درازی را در پیش رو خواهید داشت، چرا که سئو سایت بدون محتوا امری تقریبا غیر ممکن میباشد . ایجاد محتوای کافی در وبسایت بسته به گونه آن می تواند ماه ها دوران چیره شود تا به حدی برسد که قابل رقابت در در میان دیگر سایت ها باشد . در موقعیت کلی ساخت محتوا از جمله فرایندهای بلند برهه زمانی سایت محسوب می شود . 

سئو 
داخلی و سئو خارجی اعتنا به سئو داخلی برای وصال سریعتر به نتایج سئو امری معمول هست . با اصلاح و بازنویسی متا تگ ها، هدر، انکر تکست ها، عناوین صفحه ها و متای توضیحات آن‌ها می توان تاثیر نیکی بر روی سئو وبسایت گذاشت . با رعایت استانداردها در این قسمت ها می توانایی در طی یک‌سری روز متوجه تغییرات شد . این آیتم ها معمولا او‌لین مواردی میباشند که در سئو داخلی مورد دقت قرار می گیرند . به این نصیب ها هر چه سریعتر رسیدگی کرده تا سئو وب سایت در دوران کمتری انجام شود . 

سئو فرنگی زمان بیشتری برده، چرا که نیاز به کسب بک لینک از سایر سایت هاست . بخش کامنت وبلاگ های مرتبط، فروم ها، پست های میهمان و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی از گزاره بخش هایی می‌باشند که می بضاعت در آنها به عمل پرداخت . فقط اعتنا داشته باشید که در این کار زیاده روی نکرده و خیلی طبیعی شروع به لینک و پیوند سازی فرمائید . 

پیوند 
سازی پیوند سازی بسیار وقتگیر بوده و از پاراگراف بحران های هر سایتی محسوب می شود . با این اکنون این فاکتور از پاراگراف مواردیست که در الگوریتم گوگل دوچندان موءثر می باشد . از تاکتیک های کلاه سیاه در این فعالیت اجتناب نموده تا مبتلا جریمه گوگل نشوید، چرا که رهایی از جریمه گوگل زیاد مشقت بار هست . شایسته ترین استراتژی برای لینک سازی، تولید محتوای با کیفیت می‌باشد تا به واسطه کیفیت بالای آن به اشتراک گذارده شود . توان شبکه های اجتماعی را دست ناچیز نگرفته و صفحه های وب سایت را در آنان به اشتراک بگذارید . بر روی دیگر راه ها هم تمرکز کرده تا بالاترین فایده را از لینک سازی به دست بیاورید . 

توده 
بندی متاسفانه پاسخ مشخصی برای دوران مقطع حتمی برای انجام سئو وبسایت وجود ندارد . چرا که هیچ کسی نمی تواند بر روی فعالیت موتورهای جستجو کنترل داشته باشد . همینطور الگوریتم های آن‌ها نیز همواره در اکنون تغییر‌و تحول هستند . به علاوه در سئو هر وب سایت با معضل های به محرمانه رو به رو هستیم و نمی بضاعت و توان به آسانی یک ورژن ثابت را برای همه اینترنت سایت ها پیچید . بدین ترتیب نمی توان به راحتی مدت زمان وصال به نتایج و همینطور مقدار تلاش برای آن را به توجه معلوم نمود . 

هیچ روشی برای ارتقا رتبه یک شبه تارنما وجود نداشته و شما می بایست برای وصال به این اساسی زحماتی را تقبل نمائید . البته بدانید که این زحمات چه بسا همپا با رویش دوچندان نماید تارنما باشد، بالاخره به سود می رسند . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد و سئو مشهد و بهینه سازی سایت و بهینه سازی سایت درمشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 521 تاريخ : دوشنبه 19 شهريور 1397 ساعت: 14:25